Karıcığım

56 4 1
                                    

Şarkıyla dinleminizi tavsiye ederim 💕

Eve geldiğimizden beridir o iki kelime hiç aklımdan çıkmıyordu "herşey oyun" ne demek istiyordu eve geldiğimizde diyicim de mübarek ev değil saray dı biraz eve baktıktan sonra evin içerisine girdik herşey benim istediğim gibi olmuştu ama niye bu evde mutlu olamıcak gibi hissediyorum.

Odaya girdiğimde üstümü tam değiştircektimki odaya jimin girdi yine o çarpık gülüşlerini atıp yatağa yattı. "Burda ne işin var?" alayca gülüp yataktan kalkıp üstüme doğru yürümeye başladı bende geriye doğru yürümeye başladım fısıltı şekilde "dejavu" dedim. Ama o duymuş olıcak ki gülmüştü aramızda mesafeler kalmıştı ki konuşmaya başladı."Bu oda benim de odam" "hayır burası benim odam,sen başka yerde yat" ciddi halimle.

"Biz evlendik lisa beraber yatmamız lazım" "biz zorla evlendik jimin bunu aklının bir yerine sok" dedikten sonra bağırmaya başladı korkuyordum "asıl sen şunu aklının bir yerine sok lisa sen benimsin" dedi alayca gülüp "seninim ha emin misin ben hiçbir zaman senin olmıcam" diyip odadan çıktım.Banyo sandığım yere gidip sessizce ağlamaya başladım.
Yazarın anlatımından (ayy ilk oluyo heycanlandım ya)
Adam odada kız banyodaydı gece bitmezmiş gibi birde içindeki nefretleri daha çok büyüyordu. Jimin insanlara bağlanmaktan korkan küçük çocuk, Lisa ise asabi hiçbirşey den korkmayan kız ama ikisinin de en büyük korkuları bağlanmaktı "bağlanmak" kelimesi ne kadar kolay söyleniyor ama ikisininde hissettikleri o duygular bir düğümü açmaya çalışması gibiydi ya açarlardı düğümü yada açılmıcak duruma getirirlerdi.

Lisanın anlatımından
Hala anlayamıyorum neden ben hayatım benim niye böyleydi neden hiçbirşey istediğim gibi gitmezdi benim sadece tek istediğim mutlu bir hayat sürmekti ama ben mutlu nun m sini yaşayamıyordum ne kadar kendimi değiştirsemde aslında değişemiyordum.

Banyodan çıktıktan sonra odaya çıktım.Ama jimin yoktu bende heöen üzerimi değiştiriyim dedim de ben bu gecelikleri onun yanında nasıl giyiyim elime en "sadesini" alıp giydim.

Ama jimin yoktu bende heöen üzerimi değiştiriyim dedim de ben bu gecelikleri onun yanında nasıl giyiyim elime en "sadesini" alıp giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok acıkmıştım düğünden önce karnım şişmesin diye birşey yedirtmediler. Buzdolabını açtığıöda sandviç yapıcak malzemeleri aldım ve yanına portakal suyu sıkıp yemeye başladım. Yanıma jimin gelmişti üstüne hiçbirşey giymemişti sadece altına eşofman giymişti. "Kusura bakmayın ama başka oda yok" "bu saray gibi evde nasıl başka oda olmaz" "nerden biliyim ben ben mi aldım evi" "o zaman sen odada yat ben şurdaki koltukta yatarım jimin" "saçmalama Lisa".

"Ne saçmalama ben seninle yatmam" "ben zaten bugün burda olmıcam ondan rahat olabilirsin" "niye nereye" "ne sıfatla soruyorsun" dedi bende bağırarak "karın olma sıfatıyla" dedim oda alayca gülüp kaşlarını çatıp "ne çabuk unuttun lisa biz zorla evlendirildik" "doğru istersen eve hiç gelme 2 yıl iyi bir zaman bence" dedim oda birşey demeyip yukarı çıktı yaklaşık 10 dakika sonra aşağı inip yüzüme bakmadan evden çıktı bende odaya girip yatağa girdim.

1 hafta sonra
1 hafta geçmişte jimin eve geç geliyordu ben ise takmıyordum. Bende burda tanıştığım yakın olduğum dong wook la restoranda buluşucaktım. Restorana geldiğimde dong wooku gördüğüm ve önüne oturdum.
Dong wook: Nasılsın?
Lisa: İyiyim herşey güzel gidiyor.Bok iyi gidiyor akşamları uyuyamıyorum jiminle hep kavga ediyoruz birbirmizden nefret ediyoruz. Daha ne kadar güzel olabilirki (!) diye düşündüm içimden dong wook zorla evlendiğimi biliyordu yemekler gelip yemeğe başladı dong wook beni güldürmeyi başarıyordu.

O an kafamı çevirip kapıdan gelenlere bakıyordum nedense ama o anda birisi dikkatimi çekti. Ji-Jimin beni görüp bana sinirli bakışlarını atıyordu. Oda benim yanıma gelmeye başlıyordu.Lütfen buraya gelme Jimin.
£•£•£•£•£•£•£•£•£•£•£•
Evet bir bölüm daha bitti. Eğer kötü yazıyorsam uyarın beni 😊Bugün de umudumuzun doğum günü iyiki doğdun J hope 🎊🎊🎊

 Eğer kötü yazıyorsam uyarın beni 😊Bugün de umudumuzun doğum günü iyiki doğdun J hope 🎊🎊🎊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Don't Leave MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin