Sevme

61 4 0
                                    

"hanfendinin kalbi durmuştu bizi çağırdığınızda gerekli işlemleri yaptık kalbini tekrar çalıştırdık ama Lisa hanım uyanamayabilir" "nasıl uyanamayabilir" "demek istediğim Jimin bey karınız 1 hafta kadar uyanmazsa beyin ölümü kesin olarak gerçekleşir" dedi.

Her şey benim yüzümdendi onu öpmemem lazımdı yada ona dokunmamam lazımdı böyle olacağını bilseydim sevgimi kalbimi gömer yaşardım ama şuanda benim yüzümden ölebilir ve ben ne yapacağımı bilmiyorum.

Yazarın anlamatından;

Hastane yatağında yatan kız ve onu bekleyen oğlan ikiside ne yapacağanı bilmezken başlarına bu gelmişti. Adam bir ümit ben ona açıldığımda sever demişti ama kız onun yüzünden bileklerini kesmişti. Kadın ise ölmekten başka birşeyi düşünmüyordu o an niye beni sevsinki niye ben diye ellerini keserken adam aşşağıda ağlıyordu eğer adam kadının yanından ayrılmasaydı belkide böyle olmazdı diye düşünüyordu adam.

jiminin anlatımından;

Doktordan izin istiyerek lisanın odasına girmiştim ellerini tutup konuşmaya başladım " beni yanlız bırakma lisa özür dilerim seni sevmemem lazımdı benim yüzümden burda  olman beni bitiyor sadece seninle mutlu olmak istemiştim biliyormusun o gün seni okulun duvarına ittiğimden beridir senden etkilenmiştim neden biliyormusun çünkü benim karşıma çıkan ilk kızdın annem ve babam benim birisiyle evleneceğimi söylediğinde ilk karşı çıkmıştım ama senin olduğunu öğrendiğimde kalbim başka türlü atmıştı aslında sana dediğim herşey oyun kelimelerini senden nefret etmek istediğim için söylemiştim neden mi?.

 Çünkü  ben sana zarar veririm diye korkmuştum ama şuanda benim yüzümden cansız bir şekilde yatıyorsun keşke ben olsaydım şuanda bu halde" ağlamaya başladım. "benim yüzümden ağlama" duyduğum sesle irkilmiştim "lisa uyandın mı" "bilmem uyanmışmıyım bi bak istersen" "ben doktoru çağırıyorum" dediğimde lisa kolumdan tutup yatağın kenarına oturttu beni "beni gerçekten seviyormusun?" "bunu konuşmayalım istiyorsan iyileştiğinde hemen boşan-" demeden lisa beni kendine çekip dudaklarını dudaklarıma  müğürledi. 

lisanın ağızından;

Beni gerçekten seven tek erkekti galiba ve bende onu seven tek kadın olucaktım. Ama bir sıkıntı vardı ban niye karşılık vermiyo bu adam diye düşünmeden edemedim. Dudaklarını ısırdım sonra kendine gelmiş olucaktı ki bana karşılık vermeye başladı yüzümde hafif bir sırıtış vardı. 

Taki kapıyı annem açana kadar "ah pardon çocuklar da bir dakika lisa uyandı mı?" şuanda bastırmam gereken dudaklarım vardı yoksa hastane kahkahlarımı duyabilirdi. "anne bak uyandım heryerim tutuyor hadi sen bi koşup doktora haber ver"" annem ilk defa sözümü dinlemişti. Annem çıktığında jimin bana sarılmıştı "seni gerçekten çok seviyorum lisa seni hayatta bırakmam" bu kadar çok şey yaşadıktan sonra içimde duyduğum duyguyu tam olarak anlamıştım bu duygu "sevme" duygusuydu. 

2 hafta sonra

2 haftadır hastanedeydim ama çok eğlenmiştim bugünde evimize dönüyorduk sonunda. Eve geldiğimizde evi toparlamam gerektiğini anlamıştım 2 haftada çok iyi olmuştu sadece bileklerimde sargı bezi vardı.

 Süpürgeyi alıp evi süpürmeye başlıcaktım ki jiminin eli beni durdurmuştu "hayatım ben yaparım" "jimin ben iyiyim ben yaparım" "hayır lisa sen daha yeni çktın hastaneden ben hallederim buraları sen otur  orada yada telefonundan güzel balayı yerleri bul" "ne balayısı" "hayatım biz balayı yapmadık ya hani onu telafi edelim" "cidden mi hayatım" çok sevinmiştim.

Jimin yerleri süpürürken bende güzel balayı yerleri seçiyordum. Ve bir yer de aklım yatmıştı "chimchim buldum ben yer" "nere hayatım" "İtalya ya yani Roma ya gidelim olur mu?" " olur hayatım ben ayarlarım öbür haftaya" "biraz daha kısa olsun ben heyecanlandım şimdi bir kaç güne gidelim" "tamam hayatım ben ayarlarım" seni çok seviyorum diyip dudağına öpücük kondurdum ama o beni belimden kavrayıp kendine bastırdı.

" lisa" dediğinde nefesi boynuma işlemişti bile konuşmasına devam etti. "hani biz gerdek gecemizi yapmadık ya" "evet" "şimdi yapalım mı" dediğinde onun kucağına çıkıp kafamı olur anlamında sallamıştım. Ben bu adamı çok seviyorum.

^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^+^

yeni bölümde geldi hadi sevinelim sjsjsj biraz geç gelmiş olabilir çok sorry ^^

Don't Leave MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin