Perfektní rodič

643 75 16
                                    

Věnováno: rain_dream

Pohled Leiho:
Taky jsem ho objal a vdechoval jeho vůni..."Dobře...děkuju..." Proč je najednou zase tak milý? ..Vodí mně snad za nos...Ubližuje holkám takhle hnusně je ojíždí, je to hrozný úchyl hajzl a prasák a nevím co ještě, ale ten jeho úsměv a pevné objetí tvrdí něco jiného...Asi jsem se zase zamiloval...To je tak v hajzlu, sice teď řekl že se o nás postará, ale z tohohle mám i přesto špatný pocit...A zase jsem se zamiloval do hajzla a ke všemu tenhle není gay tím pádem šance u něj mám nulový...To je prostě nemožné..."Nechceš se jít provětrat Lei?" Zeptá se mně po chvíli a odtáhne se ode mně..Asi se mně potřebuje na nějakou dobu zbavit..Aby si mohl pořádně zamrdat"Přijde ti zase návštěva tak potřebujeteš prostor abych ti ty holky neděsil a ty si pořádně zamrdal?" Zeptám se a on se začne smát..."No myslel jsem jako jestli se nechceš jít projít, se mnou, ještě potřebuju totiž něco koupit...A sex pro mně není všechno a nemrdám je pořád...heh no dobře, ale Betty byla dneska první i poslední...Čekám na větší kozatku...veř mi to je kus, ale moc velká naivka není, bude to obtížnější" Zazubí se a já ho nechápu, vždyť má tolik hezkých holek stačí si vybrat má je omotaný kolem prstů..."Chtěl si ještě šukat že? Promiň že jsem ti to zkazil" Šeptnu...

Pohled Muratavy:
Vykulil jsem oči..."Lei je to v pohodě netrap se tím... zamrdal jsem si a pro dnešek mi to štačí.." Proč řeší takový sračky...Vypadal že kvůli tomu že jsem si víc nezašukal bude i brečet...Znovu jsem ho objal..."Těhulko klid...už se ti mění nálady ne? To je to tak rychlý?" Zamrkám nevěřícně..On se na mně koukne a kývne..."Rodit budu sice až po třech měsících, ale taky se to projevuje dříve než u ženského pohlaví..." Fňukne..."Klid to zvládneš budeš dobrý rodič..." Začnou mu téct slzy..."To je dost možné, ale co když se moje dítě pak zeptá na tatínka? ...Mám mu říct že jsem byl znásilněný a tatínek někde zrovna šuká s holku..a bůh ví jestli jen s jednou" Začnu mu otírat slzy..."Klid.. zbouchnul jsem tě a je to moje vina, takže se o to dítě budu starat i po narození...i když dětičky nesnáším" Pousměju se, pozoruju ho...vezmu ho za ruku a jdu udělat snídani..."Posaď se něco nám udělám, jíš tousty nebo tak něco?" Usměju se na něj a posadím ho ke stolu...

Pohled Leiho:
Co když se na mně v poslední chvíli vysere, nebo co když to dítě potratím a co když je Fushiho? Myslím že mně tu Můra nechává jen kvůli tomu že jsem těhotný...Takže mu nebudu ničím z toho zatěžovat hlavu, on ji má stejně na uchylárny...Pozoroval jsem Můru jak nám dělá snídani..."Nechceš pomoct?" Zeptám se ho a on se na mně otočí a mrkne na mně..."V pohodě to zvládnu" A pokračuje v práci... Protočím očima a zrudnu, musí být tak sexy?...Ani nemrknu a on má hotovo..."Po snídani s tebou počítám na ten nákup jo...Itadakimas" Řekne a necháme mně v jídelně snídat samotného a někam odejde...
........Pokračování příště............

Ohayo zas další dvě kapči hned za sebou XD Doufám že se alespoň trochu páči a užily jste si je... :3  Mějte se, smějte se a omrdejte se XD Sayorara u další kapči :3 :*
Vaše Lee Wendigo.. ♥♥♥

Zbouchnul si mně :( :)(Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat