Vrať se

475 63 4
                                    

Pohled Muratavy:
Domrdali jsme ani ja už nemohl..A pak na mně Katty promluvila..."Tvůj bráška nás viděl a šel ti asi koupit kondomy a z úst jsem mu vyčetla něco že ti věřil či co..." Vykulil jsem oči...Cooo?!!..Lei nás viděl a utekl to ne..."Fajn Katty tak se měj.." Vyhodil jsem ji polonahou z bytu a hodil po ni věci..."Ha a pak že nezastrčím děvko.." Vysmál jsem se ji do ksichtu...Zabouchl za ni...Sundal čočky a nasadil brejle rychle se oblékl a vyrazil hledat Leiho...Kam by tak mohl jít..?!..Začal jsem přemýšlet.."Mysli mysli ty kreténe..." Mlatil jsem se do čela.."Ksoo....Si kretén..a do toho co si dělal byla i bouře...Lei se bál ty čůráku...a ty si k tomu ještě když to tak vezmeš ho podváděl..Ale žádný city v tom nebyli, jenže se ti ten sex tak moc libí že si nemohl přestat po prvním orgasmu musel si jet jak divý že?"...Nadával jsem si nahlas a v dešti ho hledal...Snad se kvůli mojí debilitě nestane něco jemu a děťátku...Proč jen jsem to nenechal na jindy...Co z toho vlastně mám? Velký nic Katty se akorát rozbrecela a sbírala věci ze země více jsem neviděl zabouchl jsem.....Grr...Mně už ta pomsta nezajímá..Leíku kde si?..Jo ublížili mi jo nevyznával jsem lásku jo byl jsem zamilovaný..do Renatyho ale to už je pryč..Jak mám Leimu vysvětlit proč jsem to udělal.?Došel jsem k Fushimu a zazvonil mohl jít sem..Fushi mi otevřel.."Copak utekl ti špičkový kuřič co..no víš milujeme se celou tu dobu tě se mnou podvádí a miluje mně" Spustil na mně...Jo jasný určitě..pořád jsem Leiho hlídal takže ať si klidně mele sračky.."A teď sme se líbali a už mi i kouřil ja ho nebudu podvádět s někým jiným..možná z něj budu mít děvku ale nebudu ho podvádět s jinejma děvkama a chceš slyšet ještě něco? To dítě má se mnou praskl nám kondom z toho jak tvrdě jsem do něj přirážel...No a pak jsem šel do práce a on zdrhl do baru a tam si byl ty a hehe zrejmne si byl na šrot heh a tak nějak si ho sbalil a pozval ho na pár panáků a pak si ho vzal do svého hradu a tvrdě ho ojel beztak si mu vyplnil všechny díry a za tu noc se na něj doslova vymrdkoval že..Mám pravdu co..? No a pak si udělal to nejhorší co si mohl a tak mi nahrál do karet...Dal si mu naději a hrál si na rodinku a milujícího přítele ale po nocích si šukal se svýma děvkama...Jo Lei ti věřil a ty si udělal přesně to co jsem myslel že udělaš vrazil mu kudlu do zad, ale to že budeš tak pitomej a budeš ji mrdat při bouři kdy má Lei největší strach bych do tebe neřekl...Ale děkuju Lei je teď celý můj už se nemůžu dočkat až mi jeho pusinka způsobí tu extra slast...A on to bude dělat s radostí protože jinak skonči i s dítětem na ulici" Uvědomil jsem si jaký jsem čůrák.."Ty zkurvysyne..." Vtrhl jsem dovnitř a Lei ležel ubrečeně v posteli celý se klepal, ale byl nádherný..."Lei vrať se zpátky...Lásko prosím vysvětlím ti to..Prosím Lei pojď domů.." Když jsem promluvil ztuhl a hlasitě polkl...
...........Pokračování příště.........

Ohayo dement vydal další kapitolu XD no jo ta brigáda mně malém zabila..XD No snad se libí když budete hodní a když se mi bude chtít vydávám vám i tu další XD Jsem lína to psát když to pišu všude...Zkratim to M.s..S.s..a..O.s.XD

Vaše Lee Wendigo ♥♥♥

Zbouchnul si mně :( :)(Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat