Neser

548 65 7
                                    

Věnování:rain_dream

Pohled Leiho:
To je ten kluk z fotografie. Jeho jméno je Renaty?..No je opravdu milý a hezký a hlavně ZADANÝ!!...Nechci aby Můra brečela kvůli tomu že má holku..Tak jsem ho čapl a tahal ho domů...O co že ho miluje...Jeej tak je gay..Ale miluje jen ty zadaný nebo co...

Pohled Muratavy:
Ten malý zmrd mně odtáhl od něj...Po chvíli se mi povedlo se mu vytrhnout..." TAK SI DEBIL KURVA?!! Si normální?" Chytl jsem ho za lem trika a omylem ho roztrhl, jak jsem ho chtěl zdvyhnout..."Víš vůbec jak dlouho jsem ho neviděl?!!"Byl jsem nasraný dokud...Katty heh...Ušklíbl jsem se..."Teď si můj bratr..." Zdělil jsem mu a rozcuchal ho...Katty přišla k nám..."Mury...no ahoj jak to jde s Betty?" Usměju se na ni.."Je to hodná holka ale no něco ji chybí." No co to asi bude...Že by panenství hehe..."Aha takže ji jako už nemáš rád?" Zeptá se a já se zazubim.."Ale tak jo ale nedokáže ukojit mé choutky..." Povzdechnu si.."Katt já myslím že jsem se zamiloval do tebe.." Kouknu na ni.."Ale to mně těší..no doufala jsem že si uvědomíš jaká je Betty píča všude tě pomlouvá."...Usměje se...Hah tak se od základky nic nezměnilo ale tahle píča má co říkat..."Nechceš dneska někam zajít třeba ke mně?" Zeptám se a Leík mně obejme..."Ale tak klidně...kdo to je?" Prohlíží si Leíka.."Moje kurvička."Lei mně propálil pohledem...."Heh ne vtip, je to můj bráška" Tak určitě..Co mu furt je to se snaží mi kazit plány či co?!! "Dobře tak tady je moje číslo a domluvíme se po telefonu ano" Zasměje se, podá mi papírek..s telefonním číslem dá mi pusu na tvář a jde dál...Když už je hodně daleko Leiho začne bolet bříško..."Omlouvám se že jsem na tebe vyjel ale.." Skočí mi do řeči..."Miluješ ho co?!" Vykuleně na něj kouknu a polknu..."Už je to dávno"Uhnu pohledem...Nevím proč ale chce se mi brečet..."Jdeme domů.." Chytnu ho za ruku..a vyrazím...

Pohled Leiho:
Vypadal že se rozbrečí..Nechal jsem se jím táhnout...Dotáhl mně domů a poručil mi ať uklidím nákup..Začal jsem dělat o co mně 'žádal'... On se zavřel v koupelně...rychle jsem věci uklidil a šel za ním..."Muratavo?" Vykulil jsem oči on brečí..Objal jsem ho..."Co se děje?" Když si mně všiml začal si otírat slzy a dělal jako nic.."Pff nic, co by se mělo dít?!" Nechápu proč předstírá že je v pohodě..."Možná že tě štvu ale já nechtěl aby si sledoval jak jsou šťastni" Usměje se.."Neser mně...neštveš mně.." Pohladí mně a já si jeho ruku chytnu a přitulim se k ni..."To jsem rád" Kouknu se mu do očí..A on se ihned odtáhne..."No tak super máš hlad chceš se vykoupat nebo třeba spát?" Zeptá se a někam má namířeno..."Kam zase jdeš Muratavo!?"

Pohled Muratavy:
Nemůžu mu říct že jsem spisovatel..."Neřeš to jdu si vyhonit!" Zasměju se a odcházím na půdu..On mně, ale dožene..."Chcu vidět jak si honíš!" Nechápavě zamrkám.."Heh no tak fajn pojď něco ti ukážu..." Mávnu rukou aby mně následoval...Dojdeme do mé 'pracovny'.."Tady tě jednou ojedu" Zašklebím se..
..........Pokračování příště..........

Ohayo zase přináším další dvě kapči XD Za chvíli bude ta druhá :)

Zbouchnul si mně :( :)(Yaoi)Kde žijí příběhy. Začni objevovat