{Η Κλερ φτάνοντας στο σπίτι}
Κλερ POV
"πφφφ..τι ήθελα και βγήκα σήμερα, αφού το είδα το όνειρο, όχι τίποτε άλλο αλλά έπεσε και σε αυτό το ψώνιο, γιατί θεουλη μου με τυραννας, τι σου έχω κάνει;" μονολογει η Κλερ μπαίνοντας στο σπίτι της, μετά το ατύχημα της φυσικά δεν γινόταν να ψάξει για σπίτι άσε που μέχρι να πάει από το ένα στο άλλο ήθελε ώρες καθώς κουτσαινε ελαφρώς. Πριν φτάσει σπίτι είχε φροντίσει να πάρει τα φάρμακα της "και άλλα έξοδα συν..φάρμακα..ακτινογραφιες..επισκέψεις στον γιατρό και όλα αυτά γιατί ο κύριος Άλεξ..Άλεξ τον είπαμε; τέλος πάντων αυτός ο βλακας ήθελε να βγάλει σελφι ενώ οδηγούσε. Μα πόσο ανευθυνος μπορεί κάποιος να είναι! Πραγματικός δημόσιος κίνδυνος!" Σκέφτηκε νιωθοντας τον θυμό της να μεγαλώνει. Αφού πήρε τα φάρμακα της πήγε προς την κουζίνα να ετοιμάσει το μεσημεριανό καθώς σε λιγότερο από 3 ώρες θα γυριζαν απο της δουλειές τους ο Ιαν και ο Στεφαν. Βλέποντας στο ψυγείο κατέληξε πως μόνο μια καρμποναρα μπορούσε να κάνει. Άρχισε λοιπόν να βράζει τα μακαρόνια..έκοψε γρήγορα γρήγορα το μπέικον το έβαλε στο τηγάνι με λίγο βουτυρακι και λίγο αργότερα την κρέμα γάλακτος, μόλις τα μακαρόνια ήταν έτοιμα..εκεί που ήταν έτοιμη να ρίξει την σάλτσα χτυπάει το τηλέφωνο....
{Η Κλερ μιλά στο τηλεφωνο}
( "Ποιος είναι άραγε; ούτε που ξέρω τον αριθμό, για κάτσε να δουμε ποιος είναι".σκέφτηκε αμέσως η Κλερ βλέποντας τον άγνωστο αριθμο ενώ ταυτόχρονα το σήκωσε)
Κ : Παρακαλώ; ( ρώτησε γεμάτη απορία..) Ποιος είναι; ( συνέχισε αλλά ακόμα καμία απάντηση) Θα μιλήσετε; Ναι ; Αϊ στο καλό πια παίρνεις και δεν μιλάς, έχουμε και άλλες δουλειές ( είπε ενοχλημενα η Κλερ και τότε άκουσε ένα γελακι...ενώ ο συνομιλητης της από την άλλη γραμμή άρχισε να μιλά )
Α: Έτσι απαντάς στο τηλέφωνο εσύ γατούλα; τςτςτςτςτς πολλά νεύρα βλέπω..τι έγινε σου ελλειψα κιολας και άρχισες τα νεύρα; ( ρώτησε αυταρεσκα ο Άλεξ συνεχίζοντας να γελάει)
Κ : Εεεε;;; ( είπε χωρίς να καταλαβαίνει...) που βρήκες εσύ τον αριθμό μου; και ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να πάρεις; ( του είπε έντονα)..σου είπα δεν έχεις άλλη υποχρέωση απέναντι μου, τι; αυτή η δουλειά θα γίνεται τώρα; μην με αναγκασεις να αλλάξω τον αριθμό μου ( του είπε με σχεδόν απειλητικο ύφος η Κλερ) Και τέλος πάντων ποιος νομίζεις ότι είσαι; γύρνα στην ζωή σου και την καθημερινότητα σου ας κάνουμε ότι απλά δεν συναντηθηκαμε ποτέ. ( συμπλήρωσε η Κλερ)
Α : Όταν θέλω κάτι το πετυχαίνω με κάθε κόστος, αυτο να το θυμάσαι! ( Είπε με την ήρεμη, σταθερή αλλά και τόσο ερωτική φωνή του, η δήλωση έμοιαζε σαν απειλή αλλά και σαν..σαν υπόσχεση προς τον ιδιο) Όσο για το ποιος είμαι σορρυ αλλά που ζεις , μου κάνεις πλάκα έτσι; δεν γίνεται να μην με ξέρεις, έλα τώρα δεν χρειάζεται να το παίζεις τόσο άσχετη, σίγουρα θα είσαι φαν μου απλά προσπαθείς να το παίξεις διαφορετική ( συμπλήρωσε ο Άλεξ)
Κ : Ακου για να τελειώνει όλο αυτό το αστείο. Οκ ήταν μια άτυχη στιγμή το ατύχημα, ευτυχώς δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ούτε άλλα δυσάρεστα γεγονότα, είμαι καλά, είσαι καλά *λέμε τώρα..συμπλήρωσε μέσα από τα δόντια της* άρα δεν έχουμε λόγο γιατί να το τραβάμε άλλο όλο αυτό! Καλή συνέχεια στην ζωή σου..Αντ...(πήγε να πει και ο Άλεξ μίλησε από το άλλο ακουστικο)
Α : Γιατί παλεύεις τόσο να μου δείξεις ότι όλα Οκ γυριζουμε στις ζωές μας..γιατί προσπαθείς τόσο να με αποφυγεις; μήπως φοβάσαι ότι το να με έχεις κοντά σε κάνει να νιώθεις όχι και τόσο σίγουρη για...( και απλά ακούστηκε το μπιμπ μπιμπ...καθώς η Κλερ είχε ήδη κλείσει το τηλέφωνο.)
BẠN ĐANG ĐỌC
Αγάπη και Μίσος
Lãng mạnΔυο νεοι , η Κλερ και ο Άλεξ , ο ενας βρισκεται στην Καλιφορνια της Αμερικης και ο αλλος στο Σινδευ της Αυστραλιας. Μπορουν οι ζωες αυτων των δυο να συναντηθουν ; και αν ναι , τοτε πως θα γινει αυτο ; Ποιος θα ειναι αυτος που θα κανει πρωτος πισω ;...