Η Κλερ γυρνοντας πίσω στο τραπέζι της ένιωθε σαν να μην είχε συνειδητοποιησει τι είχε μόλις γίνει στο μπάνιο. Εντελώς 'αλλου' γύρισε στον Στεφάν μηχανικά και μόνο γύρισε να δει αν ήταν ακόμα ο Άλεξ και η σύνοδος του ήταν εκεί αλλά είχαν ήδη φύγει. Έτσι λίγο αργότερα έφυγε και εκείνη με τον Στεφάν, φτάνοντας στο σπίτι αμέσως μπήκε για μπανακι ενώ ο Στεφαν είχε ήδη ξαπλωσει και την περίμενε για να κοιμηθουν. Εκείνη φορούσε ένα σατέν νυχτικο άσπρο μέχρι το γόνατο, ξεβαφτηκε, χτενισε τα μαλλιά της και ξαπλωσε δίπλα του. Άρχισαν να μιλούν για την βραδιά τους βέβαια ο Στεφαν την ρώτησε αν τον ήξερε εκείνον που έπεσε πάνω της και του εξήγησε τι είχε γίνει την ημέρα του ατυχήματος που την εφεραν στο νοσοκομείο που δούλευε ο ίδιος. Λίγο αργότερα του είπε καληνύχτα και ήταν έτοιμη να γυρίσει την πλάτη της αυτή την στιγμή ένιωσε τα χέρια του να τυλιγονται γύρω από την μέση της και την ανάσα του στο αυτί της. Το σώμα του είχε κολλήσει πάνω της, άρχιζε να τις χαρίζει μικρά φιλιά από ψηλά στο λαιμό μέχρι τον ώμο και ακόμα πιο κάτω. Την χαιδευε και το χάδι του σε άλλη περίπτωση θα την είχε κάνει να παραδοθεί στο άγγιγμα του αλλά τώρα..τώρα κάτι την κρατούσε πίσω. Παρόλο που ήταν τόσο καιρό μαζί ακόμα δεν είχε γίνει τίποτα μεταξύ τους. Ήταν ζευγάρι σε όλα εκτός από εκείνον τον τομέα,εκεί ακόμα δεν είχε γίνει δικιά του. Γύρισε προς την μεριά του και άρχισε να ανταποκρίνεται στα φιλιά του,όσο το φιλί συνέχιζε τόσο τα χαδια του γίνονται πιο κτητικα. Του είχε ήδη βγάλει την μπλουζα και εκείνος ήταν έτοιμος να της βγάλει το νυχτικο. Η Κλερ πάλι ένιωθε σαν κάτι να άλλαζε μέσα της, σαν να μην είναι όλα όπως πριν,η σκηνή του μπάνιου άρχισε να παίζει στο μυαλό της. Το φιλί του Αλεξ ήταν τόσο διαφορετικό σε σχέση με αυτό του Στεφαν. Έκανε όλες τις αισθησεις τις να ξυπνανε, την έκανε να νιώσει συναισθήματα που δεν είχε ξανανιωσει. Όταν κατάλαβε τι γινόταν σταμάτησε τον Στεφάν.
Κ : Σ...Στεφάν..Στεφαν σε παρακαλώ μη. Δε...δεν νιώθω έτοιμη ακόμα. Του ελεγε μην μπορωντας να βρει τις σωστές λέξεις για να μην τον πληγωσει. (Δεν γίνεται να του πω ότι δεν είμαι σίγουρη για μας πλέον..Σταμάτα! Σταμάτα Κλερ! Μια γνωριμία είναι αυτή με τον Άλεξ. Δεν είναι ο τύπος σου,δεν γίνεται να αρέσει σε εσένα αυτό το σεξιστικο γουρουνι" σκέφτηκε από μέσα της)
Το μικρό φιλί του Στεφαν την έβγαλε από την διαμάχη που είχε με τον εαυτό της.
Σ : Συγγνώμη μωρό μου αλλά όταν σε έχω τόσο κοντά μου και με αυτό το νυχτικο με τρελαίνεις. Πόσο να αντέξω και εγώ ο καημένος μακρυά σου. Είσαι το άλλο μου μισό, σε λατρεύω, είσαι η μνηστη μου και όμως δεν μπορώ να σε αγγίζω και αυτό με σκοτώνει. (Της είπε αποφασιστικά με φωνή σοβαρή και βλέμμα έντονο κοιτάζοντας την. Με τον τρόπο του της έδινε τελεσίγραφο πως δεν γίνεται να τον αποφεύγει άλλο και εκείνος να μην λέει τίποτα. Όσο καιρό ήταν μαζί δεν είχε κοιτάξει άλλη γυναίκα. Αλλά δεν άντεχε άλλο όλο αυτό, να είναι ναι μεν ζευγάρι στα μάτια του κόσμου αλλά το βράδυ να κοιμούνται σαν αδερφάκια. Δεν ήθελε να την απατήσει να φτάσει στο σημείο αυτό γι'αυτό άρχιζε σιγά σιγά και της έδειχνε με τον τρόπο του να πάρει μια αποφαση... Ή να προχωρήσουν στην επόμενη φάση της σχέσης τους ή...αυτό το "ή" όμως το φοβόταν πιο πολύ. Έκανε στο ρεστοράν ότι δεν κατάλαβε αλλά όταν είδε το βλέμμα του Άλεξ ως άντρας και αυτός κατάλαβε πως αυτός ο άντρας κάτι έχει. Και πώς σίγουρα δεν θα τους άφηνε ήσυχους , είδε στο βλέμμα του κάτι παράξενο σαν να του έλεγε πως σύντομα η Κλερ θα γινόταν δική του κάτι που ο Στέφαν δεν θα άφηνε να γίνει τόσο εύκολα. Την ήξερε από μωρό την Κλερ , την αγαπούσε Παρα πολυ δεν θα άφηνε κανέναν να την πληγώσει είτε είναι ζευγάρι είτε όχι)
YOU ARE READING
Αγάπη και Μίσος
RomanceΔυο νεοι , η Κλερ και ο Άλεξ , ο ενας βρισκεται στην Καλιφορνια της Αμερικης και ο αλλος στο Σινδευ της Αυστραλιας. Μπορουν οι ζωες αυτων των δυο να συναντηθουν ; και αν ναι , τοτε πως θα γινει αυτο ; Ποιος θα ειναι αυτος που θα κανει πρωτος πισω ;...