Bir okuyucumun sorusu üzerine yazıyorum ,inşaallah hepiniz için faydalı olur .Allah hepimizin yardımcısı olsun .
.............................................................
Tekrardan Peygamber (S.a.v) efendimizin sözünü hatırlatarak başlamak istiyorum.Rasulullah (S.a.v) şöyle buyurmuştur;
“Ateş ehlinden iki sınıf vardır ki henüz onları görmedim. Yanlarında sığır kuyruğu gibi bir şeyler taşıyıp onu insanlara vuran insanlar ve giyinmiş çıplak kadınlar ki bunlar Allah’a (c.c) itaatten dışarı çıkmışlardır. Bunlar, başkalarını da baştan çıkarırlar, başları deve hörgücü gibidir. Bu kadınlar cennete girmek şöyle dursun, kokusunu dahi almazlar. Halbuki onun kokusu şu kadar uzak mesafeden duyulur. ( Müslim )
Böylesine ciddi, böylesine vahim bir durumu Allah Rasulü (s.a.v) bildirmişken, biz hala neyin peşinden gidiyoruz? Acaba kimleri Rab ediniyor ve kimleri önder ediniyoruz? Tabi ki Rabbimiz Allah, önderimiz Rasulullah (s.a.v) diyorsak, o halde neden modaya uymaya çalışıyor ve nefsimizin isteklerini yerine getiriyoruz?
Müslüman kardeşlerim cennetin kokusunu dahi alamamak ne korkunç bir şeydir.Dünyalık için topuz yapmaya değmez .Ve sadece saçı örtmekle tesettürün hakkı verilmez.Öyleyse topuzsuz başörtüsü yapabilmek için ise örgü örerek başörtüsü yapabilirsiniz .Allah hepimizi tesettürün hakkını verenlerden eylesin ,sağlık ve dua ile ..
*Arkadaşlar kitabın bazı yerlerinde makalelerden alıntılar mevcuttur.* belirtmek istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNÜMÜZ TESETTÜRÜ VE YANLIŞ BİLİNENLER
غير روائي>Tesettüre dair yanlış bilinenler >Günümüzdeki tesettür >Olması gereken tesettür >Topuzsuz başörtüsü yapabilmek için