Běhala jsem po zahradě se svou domácí skřítkou Linzy. Máme Linzy už pár desetiletí, ale chováme se k ní hezky. Aspoň já ano. Rodiče si ji ani nevšímají, protože respektují mojí lásku k ní. Ale teta se k ní chová odporně. Vím, že je teta už stará a nemocná, ale to ji neomlouvá za to, jak se k ní chová.
Když jsem jednou nebyla doma, tak ji poručovala co má dělat a když to neudělala pořádně, tak ji poručila, ať si spálí ruce žehličkou. Od té doby s sebou Linzy beru kamkoli jdu nebo Linzy nechám, ať si zajde ke své rodině. Nenechám tu zrůdu, aby ubližovala Linzy. Jednou jsem se Linzy zeptala, jestli nechce být svobodná skřítka, ale ona mi řekla, že je ráda se mnou a že mě má ráda.
Jmenuju se Clementine Nadia Jones, ale lidi mi říkají Nadio, Nady, Clem, Clementine atak. Je mi už 11 let, ale ještě mi nedošel dopis do Bradavic. A to už je 25 července. Máma říkala, že to je tím, že se scházím s mudlou. "To je blbost. Přece to není škola, která by měla něco proti mudlům" bránila jsem jsem školu i mudly. "No určitě. Až na to, že mudlové nic neumí a v ničem se nevyznají" okřikla mě.
"To vůbec není pravda! Všichni mudlové takoví nejsou!" pokračovala jsem "Aiden takový není!" bránila jsem ho. Aiden je můj nejlepší kamarád, kterého jsem potkala před 3 lety, když jsem byla na nákupu v obchodě, do kterého mudlové nesmí. Je divné že tam mohl, když je mudla. Každopádně on ví vše o našem světě.Dneska má ke mě přijít a jdeme spolu vybírat oblečení pro Linzy, protože do Bradavic si ji vezmu s sebou, abych tam aspoň někoho měla. Teda.. Pokud dostanu dopis. Nejsem moc společenská.. Vlastně můj jediný kamarád je Aiden.
ČTEŠ
Mudlové jsou fajn
FanfictionNadia je 11 letá čarodějnice. Je skoro konec července a jí ještě nedošel dopis do Bradavic. Dostane ho? A co dalšího se stane se dozvíte v měm příbehu.