Příčná ulice

10 2 1
                                    

"Cože? Jak někdo může jmenovat takovou škrapejzli zástupkyní ředitele?" divil se Aiden a já taky. Byla jsem naštvaná. "To není možné.. Linzy, musí tu být jiný způsob, jak tebe a tvou rodinu dostat do bradavic bez porušení pravidel a bez toho, abys musela sloužit té obludě! Nedokážu si představit, co by ti udělala!" nervózně jsem postávala.
"To je v pořádku Nadio, paní" vzala mě za ruku "je to jen na rok. Tak zní naše dohoda" to mě trochu uklidnilo.
"Tak aspoň, že to není na pořád" povzdychla jsem si. Kdyby to nebyla dohoda, tak bych se zeptala, jestli nezmění názor, kvůli tomu, co jí Aiden udělal. "Kdy začínáš?" zeptala jsem se jí. "Od 1.září, paní" "Ale ne. Budeš mi strašně chybět!" objala jsem ji a mačkala k sobě. Nechtěla jsem, aby odešla. Je tak hodná, že se objetuje pro svou rodinu. Aiden si odkašlal. Odtáhla jsem se a otočila se na něj a on řekl "Nerad vás dvě ruším, ale nezapomínejte, že potřebujem něco udělat s touhle." ukázal nohou na tetu Green.

Navrhuju upálení. Řekla jsem si vduchu., protože jsem nechtěla děsit Linzy. "Co paměťové kouzlo?" navrhla Linzy. "To je fakt super nápad, co říkáš Aidene?" Linzy se rozzářila. "Takže.. Linzy, mohla bys udělat, aby si pamatovala jen, že přišla k nám domů a řekla mi, že si pro tebe přijde a potom šla domů?" Linzy luskla prstem a teta Green se objevila na posteli. "Paměťové kouzlo hotovo."
"A nemůžeš jí třeba upravit paměť, aby ti dovolila, že budeš v Bradavicích s tvou rodinou bez toho, abys jí sloužila?" zeptala jsem se jí. "To je moc riskantní, má paní. Vzdyť je to jen rok" koutky úst povytáhla nahoru. "Dobře. Jeden rok"

Lusknutím prstu nás Linzy přemístila do nějaké ulice s obchody. A dalším lusknutím zmizela. Dělala jsem si o ní starosti. Co když to u ní nezvládne? V kapse mi něco zacinkalo. Galeony! Linzy mi je tam musela přemístit, jelikož jsem si nevzala ani čtvrťák.

"Kde to jsme?" zeptela jsem se Aidena.
"No přeci v Příčné ulici!" Aiden se rozzářil. "O tomhle jsem vždycky snil!"
Samozřejmě, že mi máma říkala o Příčné ulici. Jen jsem nevěděla, jak bude vypadat. Usmáli jsme se na sebe "Tak kam pujdem dřív?" zeptali jsme se dohromady a hned se začali smát.
"Můžeme to prolétnout všechno?" prosebně se na mě díval Aiden a já se na něj zasmála na znamení, že ano.

Hned před sebou jsem viděla obchod s věštbami a koulemi na věštení, nebo jak se tomu říká. Obchod paní Trelawneyové. (Trelónijové) Moc mě věštby nezajímaly, ale byla učitelka v Bradavicích, tak bych si s ní mohla promluvit.

Moje máma je velmi vznešená a známá kouzelnice.  Clarissa Renne Jones. Můj táta je vždy na cestách, takže ho moc nevídám. Moje máma se přátelí s Hermionou Grangerovou, což vím, nejen podle máminého vyprávění, že je a byla nejlepší kamarádka Harryho Pottera spolu s Ronem Weasleym. Byli to čarodějové a taky chodili do Bradavic. A taky Harry Potter porazil Pána Zla, při čem padlo mnoho hodných lidí. Například Fred Weasley, Remus Lupin, Nymfadora Tonksová a mnoho dalších. Linzy mi říkala o jejím kamarádovi domácím skřitku, který zemřel, když se snažil přemístit své přátele na bezpečné místo od Smrtijedů. Bellatrix Lestrangeová ale stihla včas hodit nůž a ten se přemístil i s nima a zasáhl Dobbyho. Zemřel jako svobodný skřítek. Hodněkrát jsem se s paní Grangerovou setkala. Je strašně milá a vím o ní, že je mudlovské krve, a proto jí ve škole nazývali 'mudlovská šmejdka', ale zůstala silná a je na to hrdá. Její dcera Rose Grangerová-Weasleyová jde tento rok taky do 1. ročníku. Ještě jsem se s ní nesetkala, protože většinu času trávím s Aidenem. Třeba se ve škole potkáme, i když nevím jak vypadá, tak bude asi oblíbená, když je dcera paní Grangerové.
Její syn Hugo Granger-Weasley je o 2 roky mladší.

Zašmátrala jsem v kapse a vzala z kapsy dopis. Na něm bylo inkoustem napsáno:

Paní Jonesová
Prašná ulice 453
Pokoj v druhém patře nalevo

Byl to dopis o přijetí do Bradavic! Nemohla jsem tomu uvěřit. Kde se tam vzal? A dopis otevřela a v něm byl malý papírek a tam bylo naškrábáno "Našla jsem ho v koši, paní. Asi ho tam dala teta Green. -Linzy. Vytáhla jsem dopis a začala číst.

 Vytáhla jsem dopis a začala číst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ŠKOLA ČAR A KOUZEL V BRADAVICÍCH

Ředitelka: Selma Koeffová (Bývalá Bystrozorka, nositelka ceny nejlepší ředitelka, vznešená kouzelnice)

Vážený paní Jonesová,
S potěšením vám oznamujeme, že ve škole Čara kouzel v Bradavicích počímáme se studijním místem pro Vás.

V příloze Vám zasíláme seznam všech potřebných knih a vybavení.
Školní rok začíná 1.září. Očekáváne tedy vaši sovu nejpozději 31.července.

Se srdečným pozdravem: Rubeus Hagrid zástupce ředitelky školy.

ŠKOLA ČAR A KOUZEL V BRADAVICÍCH
Stejnokroj
Žáci prvního ročníku budou potřebovat:
1. Tři jednobarevné hábity (černé)
2. Jeden zimní plášť

Předepsané knihy:
Každý žák bude potřebovat tyto učebnice: učitelé jsou stejní
Johnatan Příručka: Příručka zaklínadel
Railey Atkinson: Lektvary
Miranda Skrčková: Úvod do bylinkářství
Santon Slemton : Úvod o Přeměňování
Persly Tkanlička: Černá magie
Sušín Skrový: Fantastická zvířata a kde je najít
Sily Tramelová: Dějiny čar a kouzel

Další vybavení:
1 hůlka
1 kotlík(cínový)
1 ochranné rukavice

Žáci si s sebou mohou přivést domácího skřítka, žabu, kočku nebo krysu.
Ostatní Vám bude poskytnuto ve škole.

UPOZORŇUJEME RODIČE, ŽE NEZLETILÍ KOUZELNÍCI NEMOHOU KOUZLIT MIMO ŠKOLU(lehké kledby se promíjejí) A UČITELÉ JSOU SPISOVATELÉ UČEBNIC!

*Zdroj: Harry Potter a kámen mudrců kniha(poupraveno)*

Mudlové jsou fajnKde žijí příběhy. Začni objevovat