In cele mai negre zile din viata mea ma gandeam ca o sa rasara soarele la fel ca inainte...Dar acum nu puteam privi inapoi in sufletul meu ploa ...toti ma acuzau ,toti ma dispretuiau,ma batjocoreau ...dar de ce eu ...eu eram candva sufletul petreceri dadeam viata acolo unde nu mai exista dar acum ...acum toti m-au uitat ...am promis ,am promis ca nu am sa plag niciodata dar azi niste picaturi marunte de cristal se prelingeu pe fata mea din cauza unui baiat care tinta lui a fost sa imi doboare caracteru meu de fier pana atunci nu ma putea face sa pun la sulfet ...inima mea de gheata nu credeam ca o sa poata iubi asa mult pe cineva ..dar se pare ca m-am inselat pentru prima oara .Hm singura intr.o zi asa trista in care parca si cerul plangea pentru mine o voce dinspre apus ma condamna sa fac viata tuturor cel asa zisi mei prieteni care acum nu mai existau nici in amintiri un mic nor de praf aparu ca din senin si imi spuse Hei de ce plagi?Fata ta frumoasa nu merita sa cunoasca durerea lacrimile ce zici daca vei uita toate acestea pe fata ta sa fie nu mai zambet si sa ii pedepsesti pe toti ?" eu putin speriata dar demna si plina de mine am spus"Asta suna mai degraba a pact ce vrei in schimb,stiu ca nu mai ajuta doar ca vrei tu " micutul nor se transforma intr-un baiat frumos blond cu ochi mai rosi ca sangele proaspat se uita cu o privire cuceritoare ,satisfacataoare care isi atinse scopul "Draga mea vreau ca nimeni sa nu mai trecaca prin ce treci tu prin ce am trecut eu vreau sa imi respect indatorirea de viitor rege imparat mai bine zis..." eu putin nedumerita l-am intrebat cu un tupeu"Rege?!" ma privi cu mult intres inainte de ami raspunde "Sa spunem ca stapanesc cel mai mare regat de sub pamant" gata stiind ce plan aveam am soptit usor jucandu-ma cu parul lui blond"Dragul meu Lucifer ,sunt total de acord sa fim prieteni sa ma ajuti pentru ca m-am saturat ca sa fiu vazuta ca ultima persoana de pe pamant din rolu meu asa important sa cad ...vreau sa ma ridic sa ii fac sa sufere .uitate la mine asa tanara dar fara un picior...ce rost mai are dar cu ajutotul tau.."zambi usor "Ann'e piciorul til pot da inapoi dar vei fi solul meu ...fiecare om ucis va fi sursa mea de hrana sufletu elixiru tineretei mele si a ta " "Eu ce trebuie sa fac?!" "Asculta cu atentie .....