"Asculta cu atentie fiecare sopata in intuneric eu voi fi soapta pe care sufletul tau va trai de azi incolo te vei hrani in mine vei fi una cu mine si vom avea aceleasi ganduri si sentimente eu si tu "....baiata Ann'e se gandea cum odata nimeni cu nici o vorba nu o pute influenta cu nici un gest tot timpul ea defapt era singura dar acum alturi de Lucifer se simti ca va avea tot ce isi dorise pentru toata viata "Vrei sa cunosti nemurirea?" Anne cu o privire desarte si suspicioasa spuse"Vreau vreau sa o cunosc vreau sa fim unul si aceeiasi vreau sa traiesc doar pentru a face ceea ce nu am putut niciodata ,dar acum nu stiu daca alegerea mea este corecta..." un stigat il facea pe Lucifer sa nu mai piarda timp "Ann'e te cauta cineva!!!" diavolul nostru atragator ii spuse"Ann'e nu mai este timp gandesteta acum sau niciodata la fel ca si cu Ultimatum!" stand putin pe ganduri parand convinsa de tot ce ii spuse Lucifer "DA! vreau sa facem pactu dar nu vreau sa il rup niciodata si ca sa fi sigur ca voi fi demna de ceea ce iti spun nu fac pact numai cu tine fac pact cu mine!"Lucifer vazand ca si-a atins scopul zambind prefacut ii spuse "Pasctul acesta te poate costa mai mult de cat ceea ce crezi tu Ann'e" baiata noastra fata era hoaratata"Stiu in ce consta pactul daca tot cred ca am un caracter asa puternic si inima mea e de cu adevarat de gheata cum imi spuneau toti pot sa fac orece numai pentru tine dragu meu Lucifer "demonul dispru cum a parut lasand un aer devastator .In camera liniste ,mama Ann'ei intra incet in camera devastata de fumul gors"Ann'e am spus sa vi jos te cauta cineva" fata parca nu mai era ea "Ti-am spus de atatea ori sa imi dai pace iesi afara din camera mea ,vi aici zilic si ma tot freci la cap cu basme nemuritoare sunt majora mama,lasa-ma sa fac si bune si rele numai sa stiu ca sunt greselile mele si promit ca nu o sa-mi para rau pentru ele !" mama fetei tacu parca cuprinsa de ramuscari "Ann'e stiu ce ai facut tu ,dar stiu ca o sa iti para rau esti sange din sangele lui si bunica ta a facut asta nu ne distruge familia " fata o privi cu dispret"Ce sti tu ?! nu ,nu nu sti nimic eu sunt ceea care a facut atatea la multi si care le voi lua inapoi imi promit mie ca nimic nu v-a mai fi ca inainte toti vor plati pactul asta e mai mult cu mine insami pentru ca stiu ca nu imi va pasa de nimic niciodata !" "Ba da iti pasa Ann'e ,cu zi ce trece esti tot mai rece te vei pierde si vei ajunge sa lupti impotriva intemeiatorului tau " "Ba nu mama chiar nu sti :.....