Cum multe lucruri mi.au schimbat viata ,ma gadesc sa ma plimb prin oras poate imi gasesc un job, nu stiu ceva ,orice in momentul de fata chiar as avea nevoie.Ma imbrac destul de repede , lejer ca deobicei ,fiind foarte cald afara ,o pereche de pantaloni scurti si un tricou larg cu fora paru prins intr,un fel de coc si machiata ,nu as vrea sa mi se observe cat de prost am dormit in ultimele luni .
Ies parca dupa foarte mult timp afara ,vesela fara sa,mi dau seama ca desi eram insarcinata cu ...., imi reveneam usor usor in fire ,la viata mea obisnuita.
Imi las masina pe alee si merg pana la un chiosc ca mi cumpar revista mea favorita ,cand un afis cu un job destul de picant imi atrage privirea ...era la prima vedere destul de comvenabil ,sa lucrez 4 ore la o terasa pentu un salariu destul de bunicel cred ca mi,ar pinde bine.Ma urc in masina si grabita o iau la goana la interviu .Intru ca un accelerat ,mai rau in biroul Domnului Adrian cica....Intru stilata ,cu totusi neadecvat imbracata ,ZAmbesc subtil si inceo sa ma prezit .
-Buna ziua ! Ann'e McKler ma numsec ,am in jur de 19 ani ,adica ma rog fac ,nu am mai muncit pana acum dar sunt disponibila sa incerc orice .Spun eu zambareata ca o fetita de 12 ani ce cere bani de inghetata .
-Bine ,domnisoara .eu ,sunt Adrian poti sa imi zici Adi ,am 20 de ani si detin acest local ,esti simpatica emani un aier destul de funy cred ca ani toate cele neceasare pentru acet job.Felicitari .Imi spune Adi zambind.
-Uraaa !Exclam eu si cu un tupeu jegos il iau in brate si ii multumesc de mi de ori .Cand imi dau seama ce am facut ma retrag putin rusinata si imi cer scuze.
-Hei .E in regula de azi sunt seful tau si prietenul tau .Mia spus calm luinduma in brate .M.am inrosit dar ma simteam asa bine in bratele lui .
Ma prinde de mana si imi spune cu un zambet destul de prietenos.
-Haide sa te prezit celorlalti.Ann'e ea e colegi tai Clara chelnerita,Jon tipul cu racorituarele ,Alex bucatarul si Matt ajutorul vostru .Imi intinde un sort si imi zice ,
-Ann'e de azi intri in tura .
-Merci mult ,Adi ,Si in primul rand ma bucur sa va cunosc exclam eu destul de fericita.
-Buna .Mi,au raspuns destul de prietenos ceilalti.Dupa o zi plina in care ma.m simtit super bine la jobul meu si alaturi de noi mei cei mai tari prieteni ,ma intorceam acasa sa ii spun mamei de job .Dar un gand ma facu sa tremur toata , am trecut pe langa vechea mea scoala unde mi.am omorat iubitul ,profesori prieteni ,dusmai .Cele mai cumpilte zile din viata mea pe care am hotarast sa le uit si sa am o viata destul de normla pana cand ,cel putin pana cand se va naste baiatul .
Ajung acasa parca eram aceias eu ,acum mult timp in urma acum 3 ani cand la.m cunoscut pe Lucifer si dupa asta adica in urma cu cate luni ma lasee off urasc sa spun .
-Mamaaa ,sunt acasaa .
-Hei scumpa , tie foame mananci ?
-Off mama cat am asteptat sa imi spui asta cu vocea ta sincera si calda care ma indrumat spre bine si cu totusi am gresit.
-Despre ce vorest ?In fine ma bucur ca tiai reveit .
-Si eu ,apoi am strans.o in brate cum nu am facut.o niciodata si am pupat.o pe obraz.
Dupa ce am mancat , am mers la dus ,Si m.am pus in pat la urma urmei ,maine e luni ,si e zi de scoala ,off termit a 12.pea ce viata dupa .Sa imi infrunt destinul dupa 2 luni ce se termina scoala voi naste ,pfff o sa.l omor ma gandeam in timp ce incercam sa adorm .
Dingggggggggggggg! Doamne ceasul ,niciodata nu am dormit asa de mult ,si la umra urmei asa bine ,nu imi vine sa cred ca imi revin la normal .Fac un dus ,ma imbrac ,mananc si imi iau cheile si ghizdanul urc in masina si pornesc pre scoala .In sfarsit o zi normalla .Ma dau jos din masina cand deodata ma lovesc de.....