Gergin olduğum için her zaman ki gibi ayağımı yere vurarak ritmik bir şekilde ses çıkarırken yine seni bekliyordum.
Bana mesaj atıp rahat şeyler giyinmemi söylemiştin. Bende kot pantolon tercih edip üzerine bol bir tişört giyindim. Başıma da bir bere takmıştım. Çünkü bereleri sevdiğinden bahsetmiştin. Belime de bir gömlek bağlayarak, ayağıma her zamana olduğu gibi konvers giyindim. Sırt çantam da ise seninle dolu çizimlerim mevcuttu.
Karşıdan koşarak geldiğini gördüğümde gülümsememi bastıramayarak otuz iki diş misali bana yaklaşmanı seyrettim.
Karşıma geldiğinde.
"Yine çok beklettim dimi " dedin mahçup bir şekilde. Bu halin hoşuma gidiyordu.
"Hayır yeni geldim." Dedim. Ve gerçekten de yeni gelmiştim. Sende bir ilerleme var gibiydi.
"Hep bunu diyorsun ama ciddisin değil mi?"
"Evet Hoseok ciddiyim ! Hadi nereye gidiyoruz " dediğimde beni kısaca süzdün. Ve bu utanmama neden olmuştu.
"Tam beklediğim tarzda giyinmişsin. Harika hadi gidelim" diyip yürümeye başladın.
Karşıdan karşıya geçtiğimizde adımlarını binaya doğru çevirdin. Başımı binalara doğru kaldırdım.
"Burası neresi ?" Diye sorduğumda. Kolumdan tutup
"Birazdan görürsün " diyip beni peşinden sürükledin.
Birlikte içeri girip merdivenleri çıktık. Heyecanla sonucu beklerken kapıyı açıp beni içeri soktun. Ve girişin sol tarafı boydan boya aynalı, duvarları krem renkte boyanmış. Üzerinde bir çok ismin yazılı olduğu bir odaya girmiştik.
Şimdi anlıyordum işte tam anlamıyla rezil olucaktım.
"Bugün sana dans dersi vericem" dediğinde yanımdan uzaklaşmış bir şekilde bana baktığını gördüm.
"Ben dans edemem ki " dediğimde güldün.
"Ders vericem dedim dans edeceksin demedim. İlk önce esnemeliyiz" diyip hazır vaziyete geçerken çantamı çıkarıp kenara koydum. Bacaklarını iki yana hafifçe açıktan sonra ellerini dizine koydun. Önce sola sonra sağa doğru kendini döndürüp esnettikten sonra bacaklarını daha çok açarak esnettin. Seni izleyerek elimden geldiğince yapmaya çalıştım. Ancak bana gülerek baktığını görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can you give me THE SKY?✔️ (JUNG HOSEOK )
Short StoryBir sahilde adını bile bilmediği çocuğa aşık olan bir kızın hikayesi ile başlar her şey..