Kayıp Ada

725 12 8
                                    

1. Bölüm

Elena, Allison, Cames, Karter ve Justin tatile gitmek için hazırlanıyorlardı.

Elena: Bu tatil muhteşem olacak bunu biliyorum.

Allison: Evet hayatımızın en güzel tatili olacak.

Justin içeri girer

Justin: Halla hazır değilmisiniz, uçağı kaçıracağız

Allison: Tamam biz hazırız, hadi gidelim.

Karter ve Cames uçağa giderken

Cames: Bence bu tatilde Elena' ya onu sevdiğini söylemelisin.

Karter: Bende öyle düşünmüştüm ve ona bu kolyeyi aldım.

Cames: Vay canına dostum bu muhteşem birşey.

Karter: Onun için en güzel ve en pahalı kolyeyi aldım.

Cames: Kızın yaynında sana çok pahalı bir kolye aldım deme sakın.

Ardından Elena, Allison ve Justin gelir.

Justin, Allison' un eski erkek arkadaşı ve Allison ile barışacakları günü bekliyor fakat Elena, Justin' den hoşlanıyor.

Uçağa binediler ve uçak bir adanın ortasına düşer.

Çoğu insan ölür.

Allison' un bacağına cam saplanmıştı, bunu gören arkadaşları hemen Allison' un yanına gidip camı çıkartılar.

Ve hayata kalan herkez kaçar çünkü uçak yanıyordu ve patlamak üzereydi.

Elena, Justin' in Allison' la ilgilendiğini görünce hemen ağlamaya başladı ve eline bir cam alıp koluna küçük bir çizik attı Justin' in hiç bakmaya niyeti yoktu, Ellena' da birden;

- Justin yardım et çok kötü, canım çok yanıyor

diye bağırdı ve sonunda Justin ona baktı. Justin hemen bulizini yırtı ve Elena' nın kolunu sardı. "iyi misin" diye sordu.

Elena: "Sen olmasan ben neyapardım, çok teşekür ederim." dedi.

Aradan 3 gün geçti.

Her gün dört insan kayboldu adada sadece sekiz kişi kalmıştı. Karter daha Elena' ya aldığı kolyeyi veremeden kaybolmuştu.

Adada yiyecekleri Daren adında bir adam buluyordu ve tuaf bir şekilde, yanında ok taşıyordu, hangi insan tatile giderken yanında ok taşırki.
Bu gün bize suratı çamurla kaplı bir insan gördüyünü ve onu vurduğunu söyledi ve hep birlikte onu aramaya gittik.

Etrafımızı birden bire taş devrinden kalma insanlar sardı, Daren hemen eline okunu aldı ve birini vurdu, onlarda birden üzerimize çulandı ve uyandığımızda bir kafesteydik, etrafımız derisi soyulmuş insanlarla doluydu, bu yaratıklar, insan yiyordu.

Bu iğrenç birşey, hepsi ateşin başında kol, bacak yiyorlardı. Sanırım sonraki yiyecekleri biz olacağız.

Daren: "Burdan çıkar çıkmaz hepinizi parçalara ayırıp ateşe atacağım." diye bağırıyordu, bu adam tam bir çatlak.

Daren, ın okla vurduğu adam birden kafese saldırmaya başladı. Daren' da birden onu kendine çekip adamın boynunu kırdı, vakit kaybetmeden hemen yaratığın üzerinden bıçak aldı ve bizi çıkardı tam kaçacaken Daren elline satır, balta ve benzeri şeyleri alarak yaratıklara saldırmaya başladı. Bizde Daren' a yardım etmeye gittik fakat Daren hepsini öldürdü biri hariç.

Devamı 3 yorum ve 2 oydan sonra

Kayıp AdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin