2. Bölüm
O kişi Karter' dı birden üzerimize saldırmaya çalıştı ona ne olmuştu böyle, bize yani arkadaşlarına ve sevdiyi kız a saldırıyordu, çılgına dönmüştü Daren onu tutmakta zorluk çekiyordu ve birden Daren' ı geriye doğru itti ve kaçtı.
Herkez şaşkına dönmüş durumdaydı.
Cames Alison' a doğru gitti ve ona Karter' ın aldığı kolyeyi uzatı.
Allison: "Buda ne? " diye sordu şaşkın bir ifadeyle.
Cames: "Karter bunu sana almıştı." diye cevap verdi.
Allison: "Bana neden kolyeyi aldıki? " diye sordu.
Cames: "Anlasana seni seviyordu."
Allison: " Peki neden bunu bana söylemedi"
Justin sinirli bir şekilde onlara bakıyordu ve çok kıskanmıştı.
Cames: "Anlarsın diye düşünüyordum sana öyle bir bakıyordu bunu anlamaman imkansız." diye sinirli bir şekilde cevap verdi.
Elena: "Kızın üzerine gitme bunu söylemezse nerden anlıyabilirdiki." sinirli bir şekilde cevap verdi.
Daren: " Şimdi bunları konuşmanın zamanı deyil hadi arkadaşınızı bulalım."
Justin Karter' ı bulurlarsa Allison ile bir daha birlikte olamıyacaklarını düşündü ve ondan kurtulmak için düşünmeye başladı. Elena' da eğer Karter' ı bulursak Justin sadece bana kalır diye düşündü ve onu bulmak için elinden gelen herşeyi yapacaktı.
Daren: "Biz Allison ile birlikte sola gidelim, Justin ve Elena siz sola doğru gidin, Cames ve Nick sizde dolanın işte."
Herkes aramak için dağıldı.
Elena: "Justin korkuyorum" diyip ona yakınlaşır.
Justin: "Korkmana gerek yok ben yanındayım" der ve Elena ona sarılır.
Bir anada karşılarında Camesı görürler Elena hemen arkasından koşar fakat Justin Elena' yı kolundan tutar ve ona sarılır.
Elena: "Bırak beni şu anda seni hiç bırakmak istemiyorum fakat onu yakalamalıyız." der ama Justin onu bırakmaz.
Justin: "Tamam sarılmak istemiyorsan" der ve bırakır.
Elena: "Gözden kayboldu neden öyle yaptın ki" der.
Justin: "İçimden sana sarılmak geldi" der.
Elena' nın suratında hafif bir gülümseme oluşur, kendini tutamayıp Justin' e sarılır.
Allison ve Daren Karter' ı aramaya devam ederler.
Allison: "Miami' ye ne için gidiyordun?" diye sorar.
Daren: "Bende sizin gibi tatile gidiyordum." der ve gülümser.
Allison: "Tatile giden insanlar yanlarında güneş kremi ve benzeri şeyler götürür fakat sen yanında bir ok taşıyorsun?" der ve Daren durur, ona hafif bir gülümsemeyle bakar.
Daren: "Bence fazla kurcalama ve arkadaşını aramaya devam edelim" der
Allison kolarını göğüsünün üzerinde birleştirir ve yolarına devam ederler.
Acaba Karter' ı bulabileceklermi bulsalar bile ne yapacaklar ??
Yorumlarınızı bekliyorum :))