HAPPY BRİTHDAY LITTLE PRINCE 🎂

66 11 7
                                    

Merhaba, Galatasaray formalı çocuk...

Nasılsın? Umarım orada mutlusundur.
Sen gittikten sonra bir yanım eksik kaldı, Berk'im. Ama senin için yaşıyorum. Çünkü biliyorum ki sen benim için en iyisini istersin.

Sana anlatmak istediğim çok şey var. Sen gittikten sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı. Sözümü tutamadım. Gidişin üzerine göz yaşı döktüm.

Neden gittin be gülüşü güzel çocuk? Birden boşluğa düştüm ben. İlk defa erkek olarak Neymar'dan başkasını sevmiştim. Ama o da gidince tökezledim.

Seni bilmeyen kimse kalmadı. Herkese anlatıyorum, seni. O güzel yüreğini anlatıyorum. Bir yerlerde beni beklediğini biliyorum. Kavuşacağız.

Doğum gününü birlikte kutlayacaktık, hani? Şimdi sen uzaktasın.

Annenden o gün giydiğin formanı istedim. Annem bana ne dedi biliyor musun? 'İstediğin forma olsun, gelinim.'

Nasıl sevindiğimi bilemezsin. Yüzümde aptal bir gülümseme oluşmuştu.

Seni kızlara ilk anlattığım günü hatırlıyorum. Yüzümde çok istediği oyuncak alınmış küçük bir çocuğun gülümsemesi vardı. Hala da seni andığımda aptal aptal sırıtıyorum.

En sevdiğin çiçek türü menekşe diye menekşe getirdim sana. Mezarlığa menekşe getirmek başkaları için saçma gelse de diğerleri umurumda değil.

Bazen düşünüyorum da sen olsaydın her şey daha güzel olabilirdi değil mi?
Kahraman olabilir ve Minaliçeyi kurtarabilirdin...

Sana olan sevgimi laf eden oldu ama önemli olan senin benim seni sevdiğimi bilmen. Başkaları umurumda olmadı ve olmayacak.

Kötü hissettiğimde o üzülmemi istemezdi diyorum. 'O'nun için üzülmemeye çalış.'

Yanımda olanlar var biliyorum ama senin yerin farklıydı. Ve öyle olacak.

Seni seviyorum, Küçük Prens.

Seni seviyorum çünkü kimse olmadığında yanımda sen vardın. Sana sarıldım sımsıkı. Başkalarını sıkmamak için dertlerimi söylemediğimde aptal gibi sana söyledim. Seni sıktım dertlerimle.

Affet beni.

Seni sevdiğim için de affet...

Artık gitmem gerek. Çünkü okulum var. Yakında tekrar geleceğim yanına ve uzun uzun dertleşeceğiz seninle.

Şimdilik hoşça kal. Seni küçük yüreğine sığdıran on sekiz yaşında biri olduğunu ve bir gün kavuşacağımızı hiç unutma.

Doğum günün kutlu olsun, On Dokuz. ❤🎂

CANIM KENDİM. ☁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin