HAPPY BRİTHDAY SİSTER 🐨

58 9 3
                                    

Yine nasıl başlayacağımı bilemediğin mesajlardan biri.

Herkese ait bir doğum günü mesajı oldu neredeyse hesabımda.

Ama onlar önemsiz olsaydı hesabımda bir yer ayırmazdım onlara.

Doğum günlerine önem verdiğimi de biliyorsunuz. Bugünde benim için çok özel birinin doğum günü.

🎈

Beklediğimiz gün geldi, Nesolika...

Doğum günün kutlu olsun, Beşiktaşlı Ruh Öküzü'm. 🎂

Sen benim ilk dostumsun. Ve sonsuz dostum olarakta kalacaksın.

Anılarımda, güldüğümde, üzüntümde, utandığımda, kızdığımda her daim yanımda sen vardın. Ve hep sen olacaksın.

Sen on bir yıl beş aydır her anıma tanıklık eden kişisin. Benim için bir dosttan daha ötesisin. Sen ki benim kardeşimsin.

Birlikte hayal kurduk. Birlikte gerçekleştireceğiz.

Birbirimizi sevdik. Hep seveceğiz. 💙

Benim dertlerimi senden başkası çekmezdi. Bağırmalarımı kimse anlayışla karşılamazdı.

Ben senin gibi özel bir dost/kardeş edindiğim için çok mutluyum.

Sen Serdar Ortaç ve Hayko Cepkin denildiğinde akla gelenimsin. Sen mutlu olduğum, üzüldüğüm, utandığım, kızdığım her ansın. En berbat hissettiğim anda yüzümdeki kahkahanın sebebisin.

Yanımda kimse yokken sen vardın. Ben seninle ağladım. Sana sarıldım. Hakkını ödeyemem, Koala'm. İyi ki varsın. 😇

Kimsenin olamayacak kadar özelsin. İyi ki benim Neslihan Doğa'msın.

Ben pek duygusal yazılar yazmayı beceremem. Zaten bir hafta önce sana bir yazı yazdığım için bu yazıyı yazarken açıkçası zorlanıyorum.

Ben "Seni seviyorum, canım" yazıp onlarca *kalp* koyacak kadar vıcık vıcık bir dostluğumuz olduğunu düşünmüyorum. O ne ya? Yapmacık.

Kan bağı olmadan da kardeş olunabileceğini gösterdik herkese. İmrenilecek bir dostluk bizimkisi.

İki gün 'kardeşim' deyip üçüncü gün ayrılanlardan değiliz. Sonsuza dek sürecek bir dostluk kurduk.

Ben dostluk kavramını seninle öğrendim. Bir çok şeyi seninle sevdim.

Bazen ikizim olduğunu düşünmüyor değilim. Dış görüş olarak benzemesek bile huy olarak bir kaç şey hariç tıpa tıp aynıyız. Şarkıda da denildiği gibi elmanın iki yarısı gibiyiz.

Sana olan sevgimi anlatamam, sözcüklerle. Zaten benim için özel olduğunu biliyorsun.

Dost olarak en sevdiğimsin benim. En değerlim. 😍

Yavaş yavaş bu doğum günü mesajının da sonuna gelmekteyim.

Aslında anılarımızdan bahsederek bu mesajı uzun tutabilirdim ama onların özel olmasını istiyorum.

Bu nedenle mesaj istediğim kadar uzun olmasa da böyle şeylerin uzalığı kısalığı hissedilen sevgiyi göstermez. Zaten kimin ne düşündüğü umrumda değil artık. Önemli olan senin düşüncen.

Hatıra defterinde yazdıklarımı buraya yazmamak için zor tutuyorum kendimi.

O nedenle bu yazıyı burada bitiyorum.

Sevgili İlk Dostum,

Yeni yaşında kimseyi dinleme. Hayatın tadını çıkarmaya bak. Asla üzülme. Çünkü üzülmeyi hak etmiyorsun.

Musmutlu, huzurlu bir yıl seninle olsun. Her daim birlikte olacağımız bir yıl olsun.

Nice senelere, N. 👑

CANIM KENDİM. ☁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin