Deel 4

17 4 2
                                    

{Skylar}

"Gaat het met je? Want ik heb zo'n vermoeden dat Johnathan iets zwaar kut heeft gedaan,..."

"Ja, bedankt maar alles is prima."

"Ow, ok" Hij knikt en zwijgt. Op dit moment hoop ik-. Wow!! Holla!!! Ik denk verkeerde dingen!!! Ik wil niet met hem naar het bal. Punt. Daarmee uit. Discussie gesloten! Ik zei gesloten!!

"Euhm, gaat het?"

"Tuurlijk, waarom vraag je dat?"

"Je ziet nogal rood, precies alsof je te hard van stapel loopt."

"O, dat heb ik vaker. Dat ik zo rood zie. Geen zorgen, gaat wel weg" ik wuif het weg en hij lacht. Hij is zo goddelijk als hij dat doet. Een klein kuiltje siert zijn linkerwang en een ander zijn rechterwang. Super schattig en zoals ik al zei, goddelijk.

"Skylar?"

"Ja"

"Wil je met mij mee naar het bal?"

"Euhm."

"Ik accepteer geen nee!!!"

"Ik zou graag willen."

"Aah, gelukki-"

"Maar ik heb geen jurk om aan te trekken"
Kap ik hem af.

"Nou, dan regel je maar iets"

"O, ok"

Hij glimlacht en focust zicht weer op de weg.

***

"Dit is mijn nederig stulpje"

"Nederig???!!!!!"

"Dat is een fucking villa!! Jesse, ben jij een multimiljardair ofzo?!!"

"Nee, maar mijn ouders zijn dat beide"

Mijn mond valt open. Ik kijk hem vol ongeloof aan. Ik gooi mijn haar over mijn schouders en loop naar de deur. Ik heb nu een grote voorsprong op hem maar ik heb geen conditie, en hij juist wel. Hij haalt me dus met gemak in.

En zo gezegd, zo gedaan. Hij had me in no time bijgehaald. Ik stop voor de deur en hijg.

"Ben je nu al moe?"

"Ik heb geen conditie, niet zoals andere mensen hier!"

Hij lacht en opent de deur. We komen in de grote lobby van de villa en ik moet zeggen, WOW!!! Hij loopt naar de lift, ik volg zijn voorbeeld en leun tegen het ijzer handvat.

"Wat is er? Je staart me met ongeloof aan."

"Serieus? Echt waar? Meen je dit?"

"Euhm, zover ik weet meen ik dit, ja."

Ik zucht en draai me om. Mijn rug naar hem toe. Hij komt naar me toe maar de lift gaat open. Ik stap er zo snel mogelijk uit en  kijk naar hem. Hij gaat voor een kamer staan en doet de deur open.

"WTF!"

"Wat?"

"Jij rijke tata!!!"

"Ha ha ha" hij kijkt me aan met een sarcastische blik. Ik lach en loop naar binnen. Ik kijk rond en hij ploft neer op de zetel. Ik ga bij hem zitten en kijk nog steeds rond.

Ik krijg een berichtje en open hem.

Hallo schatje, sorry maar wij moeten naar Parijs voor de hele week. Voor werk, je weet wel. Vraag maar of iemand kan blijven slapen, Mabel misschien? Of je secret lover ;) Heb veel plezier, leer goed, zorg dat ik geen oma wordt!

Ps: er ligt 500 euro in je spaarpot. Voor eten, de nodige middelen en misschien voor wat kleren te kopen.

Xxx mams en paps.

"Wat is?"

"Mijn ouders blijven de hele week in Parijs."

"Nou, dan denk ik dat je je mag gaan omkleden. Want je blijft de hele week hier."

<><><><><><><><><><><><><><><>

Sorry dat ik niet zo vroeg heb ge-update maar ik heb Jurassic World gekeken 😂😋

You're kidding, right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu