Deel 1

22 3 2
                                    

{Skylar}

"Hy, Liam" zeg ik terwijl ik hem een kus geef op zijn wang.

"Hy Sky, hoe gaat ie?"

"Goed, goed"

"Mooi, vertrekken we?"

"Ja, het is tijd."

Ik trek mijn helm aan en zet mij achter hem op zijn scooter.

"Hou je vast"

Ik doe wat hij zegt en hou hem stevig vast aan zijn middel. En voor ik het weet zijn we vertrokken.

***

"Hy Sky"

"Jesse, jij noemt mij Skylar en niet anders, jij bent mijn bijnaam niet waardig"

"Nou, nou! Mevrouwtje zet een grote mond op, dat zijn we niet gewoon."

"Jesse, nog één woord en ik breek je!"

"Het is al goed" en met die woorden loopt hij weg.

Ik lach, ik heb de badboy van de school juist weggejaagd.

"Hehe,..."

"Waarom lach je?"

"Mabel!!!!" Ik trek haar in een knuffel en laat haar na een paar seconden weer los.

"Hy Sky, waarom lach je?"

"Ik heb juist-"

"Jesse weggejaagd?" Onderbreekt ze me.

"Yeppers," zeg ik met een hele grote, big smile op mijn gezicht.

Ik voel 2 sterke armen om me heen en kijk omhoog. Ik voel een kus op mijn voorhoofd en lach.

"Hy Liam"

"SkySky, zag ik Jesse juist weglopen?"

"Euhm, ja"

"Jij bent jaloers!"

"Mabel, shut up, ik hou van Sky maar alleen vriendschappelijk"

"Ooh ja" ze rolt met haar ogen, lacht en geeft me een kleine boks op mijn schouder.

Ik kijk haar met een boze blik aan en lach.
"Jij kleine -"

"Nope, ik ben geen trutje!"

We lachen alle drie en dan gaat de bel. Liam loopt met grote passen naar binnen en wij huppelen achter hem aan. Wat een zicht!

Ik ga zitten boven in de aula met naast mij een paar plaatsen open. Ik ben altijd als eerste in de aula. Waarschijnlijk omdat anders alle leuke plaatsten bezet zijn.

Ik wordt geknuffeld maar ogenblikkelijk weet ik dat dit niet Liam is. Ik kijk om en zie Jesse daar staan.

"Jij, dikke klootzak!" Je hoort de echo zeer duidelijk en het woord klootzak sterft na een minuut pas uit. Hij probeert me een kus te geven maar ik duw hem weg. Johnathan loopt voorbij ons en proest het uit.

"Nou nou, werd jij nou afgewezen? Jesse werd afgewezen?" Hij staat daar met een open mond van verbazing maar iedereen heeft door dat dat sarcastisch bedoeld was.

"Hou je bek" sist Jesse.

Johnathan lacht nog harder en ik onderbreek hem.

"Nou, Johnathan, ik zou het nog liever met Jesse doen dan met jou. Maar is dat niet de mening van elk meisje?"

Ik zei het juist iets te luid want de hele groep had het gehoord. Ik bloos en Jesse fluistert in mijn oor. "Dankje" ,

"Geen probleem" antwoord ik met een knipoog.

Knipoogde ik juist naar hem? Naar Jesse? Dé playboy van de school? Omg! Wat is er mis met mij?! Mabel denkt kennelijk precies hetzelfde want ze kijkt me met een boze, vragende blik aan. Ik wuif het weg met mijn hand en open mijn boek.

Jesse komt naast me zitten en schuift zijn stoel dichterbij.

"Denk nu niet dat je een kans hebt,"

Hij kijkt me met zijn helder, blauwe puppy ogen aan. Ik smelt voor die blik.

"Allee, voor een keer dan." zucht ik.

***

De les is gedaan en het is pauze. Ik loop naar mijn kluisje en zet al mijn boeken erin. Ik sla mijn kluisje toe en schrik.

"Omg, Liam, doe dat niet meer!"

"Waarom zat Jesse zo dicht bij je? Waarom knipoogde je naar hem? Waarom zei je dat?!"

"Geez, Li, Ik val niet voor hem ofzo!"

"Ooh, nee?!"

"Nee, tuurlijk niet!"

We lopen richting de deur en opeens staat Jesse voor me.

"Liam, het is toch goed als ik haar even leen?"

"Tuurlijk, doe je ding"

Jesse sleurt me mee naar buiten om het hoekje, waar nooit iemand komt. En dan doet hij hetgene wat niemand had verwacht.

Hij kust me. De zoen is zo passioneel dat ik niet kan stoppen. Hij vraagt voor toestemming die ik met gemak geef. Na zo minstens 10 minuten te blijven staan, worden we onderbroken door een kuch.

<><><><><><><><><><><><><><><>
682 woorden, Hoe is het eerste hoofdstuk? Xxx

You're kidding, right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu