Deel 6

16 4 2
                                    

{Skylar}

"Stomme mongool dat ik ben." Ik mompel het zo stil dat niemand het zou kunnen horen.

"Zei je iets?"

Nu pas heb ik door dat Jesse zijn gezicht zo dichtbij is. Hij ligt half op mij; hij steunt op zijn handen, die naast mij staan op bed. Hij buigt zich naar voren en wilt me kussen maar ik rol onder zijn armen vandaan, zodat hij het dekbed kust.

Ik proest het uit totdat hij eindelijk door heeft, wat hij gedaan had. Hij legt zijn hand in zijn nek en wrijft erover.

"Ik dacht al, jou lippen zijn veel zachter." Zegt hij heel nerveus, wat hem schattig maakt.

Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en bloos. Hij lacht en gaat rechtop zitten. Ik volg zijn voorbeeld en laat een lachje ontsnappen. Ik zie het telkens opnieuw en het beeld blijft zich in mijn hoofd herhalen. Ik begin weer te lachen en dit keer lacht Jesse mee.

"Hehehe"

"Vraagteken?"

Hij komt naar me toe en draait me om, zodat ik op mijn buik lig. Ik vrees voor het ergste en natuurlijk, dat gebeurt ook nog. Hij knijpt een keer in mijn billen. Ik stamp overal naartoe maar ik kom niet los uit zijn greep.

"Nope, denk maar niet dat ik in het deken ga knijpen!"

Ik lach, wat mij nog een knijp oplevert.

"Wtf? Jesse, doe even normaal!"

"Nope, never."

Hij draait me om en doet mijn kleren uit. Ik lig daar nu in een bh en een onderbroek en geloof me, ze zijn niet de beste smaak van mij. Jesse begint te lachen.

"Wat?" Zeg ik duidelijk blozend.

"Je hebt ondergoed met katjes!"

Ik kijk naar de klok en zie dat het 18u is. Dit gaat nog lang duren! Jesse staat op en opent een deur. Ik kijk hem vol ongeloof aan. Hij heeft een inloopkast maar gebruikt de helft maar, weirdo!

Hij geeft me een zwarte joggingbroek, een wit t-shirt en een zwart vest met touwtjes. Ik kijk hem vragend aan.

Hij pakt zelf ook wat andere kleren en kleed zich vlak voor mijn neus voor. Damn, die abs! Ik besef nu pas dat ik aan het staren ben maar fuck dat!

"Bevalt het je?"

"Hehe"

Hij grijnst en doet zijn broek uit, dit keer kleed ik me om. Ik voel zijn ogen branden op mij maar deze kleding zit super comfortabel!

"Klaar, Sky?"

"Ja, maar waar gaan we naartoe?"

"Het shoppingcenter, kom nu."

Mijn mond vormt een O en ik volg hem. Hij doet de deur van zijn appartement op slot en loopt naar beneden met de trappen. Ik doe hetzelfde maar alleen veel trager. Hij stopt een verdieping lager dan mij en wacht.

Ik stop ook als ik naast hem sta.

"Welke verdieping zijn we?"

"De derde"

"Urgh, hoeveel hebben we er gedaan?"

"6 ongeveer"

Hij neemt mij op zijn schouder en hangt me voor de tweede keer vandaag, als een aardappelzak op zijn rug. Ik glimlach, ik moet geen trappen meer doen =D

Een minuut of twee later zijn we buiten en ik loop terug. Hij loopt weg en vroeg juist aan mij of ik hier wil blijven staan. Ik knikte gewoon en wachtte. Nu komt er een witte mercedes aangereden en Jesse opent de deur terwijl hij binnen zit. Ik loop naar de deur en kijk of het Jesse wel is, you never know!

Ik stap in en we rijden naar het shoppingcenter.

***

We zijn in een mega grote kledingwinkel, waar normale jongens zo snel mogelijk wegwillen. Hij neemt me mee naar de lingerie-afdeling en kijkt me aan.

"Kies maar, ik wacht in de zetel voor de pashokjes."

Ik knik en ga ergens kijken.

"Heeft u hulp nodig?"

Een vriendelijke vrouw die ongeveer 27 is, komt naast me staan.

"Ja, graag, ik ben niet echt een kenner."

"Geeft niet, volg mij maar."

Ik doe wat ze zeg en volg haar. Ze houdt verschillende setjes voor mij maar geen enkel setje is mijn stijl. Dan komen we aan de iets normalere lingerie en ze houdt een zalmroze met zwart setje voor me.

"Die is wel leuk!"

"Welke maat heb je?"

"Cup D" zeg ik stilletjes zodat alleen zij het hoort. Ze lacht en pakt de juiste maat.

***

Ik sta in de paskamer met 6 setjes. Ik doe de eerste aan en opeens opent iemand het gordijn. Jesse zijn hoofd komt tevoorschijn en hij glimlacht.

"Het is mooi, zeker nemen."

Ik knik en wil me omkleden maar besef me dan dat Jesse hier nog staat.

"Wil je me naakt zien ofzo?"

"Mmh, leuk dat je het vraagt."

<><><><><><><><><><><><><><><>
764 woorden, ik had zin :p

You're kidding, right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu