5.BÖLÜM

201 10 5
                                    

Yarın sabah benim evde buluşacaktık .sabah olması için hemen uyumam lazımdı.saat 22.17
Dişlerimi fırçalayıp pijamalarımı giydim .yatğıma uzandım,uyumak gibisi yok .o kadar yorulmuşum ki hemen uyudum.uyandığımda gunes daha yeni doğmuştu.
Hemen giyinmiştim ,canı aradım
Arabasıyla gelip beni alıcaktı sonrada busayi almaya gidecektik.beş dakika sonra kapı çaldı bu sanırım can olmalıydı.kapı deliğinden baktım ki tam tahmin ettiğim gibi bu canmış.
Kapıyı açıp canı karşıladım.hiç oturmadan hemen çıkacaktık botlarımı giydim
"Hadi can gidelim,ben hazırım"

Can:"peki elif hazır olduğuna gore buseyi arayalim "

Buseye haber vermemiz lazimdi. buseyide aradıktan sonra arabaya bindik ve busenin evinin yolunu tuttuk.

Kısa bir süreden sonra buselerin evine varmıştık.geldiğimizi haber vemek için buseyi aradık .
Buse heyecanlı bir şekilde arabaya doğru yürürken çok garip bir şey oldu üzülsemmi ,şaşırsammı,gülsemmi bilemedim çünkü buse ayağı takılıp yere düşmüstü,yerden kalktıktan sonra gülmüstü o güldüğu için bizde gulduk .
Sonra buse kapıyı açarak "inanamıyorum çok sakarım resmen rezil oldum"

Ben de gülerek "hayir buse biz yabancı değiliz kesinlikle rezil olmadın insanlik hali herkes düşebilir"
Buse samimi bir şekilde:"teşekkurler elif"dedi.
Arabaya sonunda bindikten sonra artik gidebilirdik bu gerçekten çok heyecanlı bir andı kalbimin sesini duyabiliyordum , tamam biraz abartmış olabilirim lafın gelisi.

Can yolu bilmediği için ona tarif etmem lazımdı.biraz zorlandığimi soyleyebilirin çunku sadece bir defa gittim o timarhaneye. O yuzden yolu tam olarak bilmiyordum.ama yinede gelmistik.

İnanamiyorum timarhanenin onundeydik hemde uçumuz .sonra buseyle ,canin yuzlerine baktiğimda gulmemi tutamadim ve çok yuksek bir sekilde guldum .cunku yuz ifadeleri biraz korkmus gibiydi.onlarda neye guldugumu anlamislar gibi hemen yuz ifadelerini duzelttiler.ve hep birlikte gulduk tamam bu kadar gulmek yeter biraz ciddilesmek gerekiyordu .
Can iç çekerek :"hadi girelim ne bekliyoruz"dedi. kapiya yoneldi.biz de arkasindan gittik,iste o korku dolu anlar basliyordu...

KADIKÖY TIMARHANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin