Capitolul 4

11 2 2
                                    

     Sonia nu era o fata simpla, departe de ea lucrul acesta, desi daca i-ai fi cerut parerea ar fi spus altceva. Satena, cu parul usor buclat, inalta, cu oase puternice, scapase de kilogramele in plus inca din scoala generala.

Ceea ce ii dadea stralucire, insa, erau ochii albastrii deschis ce bateau spre verde in functie de luminozitatea zilei. Acestia tronau pe o fata simpatica cu buze subtiri.

Sociabila si amuzanta, peste tot era inconjurata de prietene, printre primii din clasa in scoala generala si mereu in centrul atentiei, si-a putut construi o puternica incredere in sine.

In liceu, a pornit cu aceeasi incredere, dar intr-un colectiv atat de mare nu mai era centrul atentiei.

In primul an s-a indragostit pentru prima data si si-a pierdut virginitatea rapid cu acel tip. Incepand de atunci universul ei a inceput sa se darame. Tipul avea o relatie serioasa cu o fata din alt oras la care nu a renuntat pentru Sandra. Toti cunoscutii ei au aflat ca ea a fost doar "o alta" pentru acesta.

A inceput sa lipseasca de la scoala si situatia a scapat de sub control cand nu mai putea sa recupereze lectiile pierdute.

- Jos din pat, leneso! Azi mergem la scoala obligatoriu!

- Offf! Plecati odata! Vreau sa dorm!

- Uite, Sandra ti-am adus o cana imensa de cafea, ai timp sa o bei pana plecam.

- Tara sunteti inumane! Ati venit cu doua ore mai devreme de primul curs?

- Da, sa fim sigure ca avem timp sa ne luptam cu demonul somnului care zace in tine!

- Hai, Sandra, apuc-o de celalalt picior si o tragem jos din patul asta care ii provoaca lenea asta bolnava!

- Gata, opriti-va! Intr-o zi imi veti rupe coastele!

Fetele incercau sa o tina pe linia de plutire, dar nu a fost indeajuns. Cand si-a facut alti prieteni cu care isi petrecea timpul in activitati indoielnice, nu au mai putut sa o ajute si nu a terminat liceul in acelasi timp cu generatia ei, iar cand a reusit sa o faca, dupa ce a scapat de furtuna adolescentei, i-au trebuit eforturi mult mai mari pentru a asimila informatiile pierdute.

Fetele nu ii cereau niciodata povestea acelei perioade nefaste in care a facut cu siguranta multe fapte regretabile, s-ar fi simtit inferioara povestind si nu ar fi reparat greselile astfel.

Indiferent din ce motive dai gres, important este sa realizezi cat mai rapid, sa te ridici si sa poti merge mai departe.

- Mergem si noi? Ma indoiesc ca egoista de Tara se intoarce de buna-voie sa ne ofere si alte picanterii!

- Da, Sandra, sa mergem!

- Mergem in club diseara? Da? Da? Va rog!

Iza topaia de la o fata la alta, provocand un val de rasete cristaline.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

In asteptarea rasarituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum