Epilog

336 18 0
                                    

-Au trecut 3 ani, de când nu mi-am regăsit iubirea vieții, încă 3 ani în care inima mea sângerează abundent și încă 3 ani de singurătate.

-Orice demon are nevoie de îngerul sau,și chiar în acest moment mi-am găsit îngerul mult dorit.

Ajung în fata unei vile care cred ca are 24 de etaje, un palat as spune.
Intru pe aleea frumos amenajată pana când o voce catifelata mă îndeamnă sa merg și sa aflu cine este posesoarea voce drăgălașe.

-Mami, haide mami, a promis ca azi va veni tati la noi, haide ...

-Scumpo,poate tatăl tău ... Și când mă văzu incremeni. 

-Tăticule? Ești chiar tu? Vezi mami tati a venit acasă yaaay să-i în sus de bucurie.

Nici măcar lacrimile nu m-am lăsat ele curgând de bucurie.
M-am dus repede la fiica mea și am imbratusat-o strâns.

-Fumusetea mea mica, ce dor mi-a fost de voi.

-Și mie tati, și lui mami i-a fost dor de tine și uită - ne aici pe toți 3 ce cadoul special am primit.

-Trebuie sa plec, pregătesc pentru balet și tați spune și o privesc drăgăstos.

-Ai grija de inima lui mami, nu o mai răni,suferă destul.

Și cu aceste cuvinte mi-a închis gura.

-Iubito,spun și când vrea sa plece am fost mai rapid ca ea și am sarutat-o pasional.

-Viața mea, daca ai știi cât te-am cautat, Pardon v-am căutat.

-Serios? Cred ca iar vrei sa te joci cu inimile noastre nu-i așa Andrew? Sau sa va spun domnule Stones.

-Doamna Stones în sfârșit v-am găsit. Spun și o mai sărut încă o data mult mai pasional.

După noaptea cea romantica, drăgăstoase mi-am cerut iertare și am cerut-o pe loc de soție.

                  ~S.F.Â.R.Ş.I.T~

My Angel Of Valentine's DayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum