Akárki akármit mond,ami egy hete történt Central Cityben szerintem irtó király volt. Ha nem lennék a jó fiúkkal, még én is beszálltam volna. A rendőrautók, minden irányból szirénáztak, amerre csak láttál. Robbantgattak, és tüzet gyújtottak. Amit mellékesen megjegyzem, nekem kellett eltüntetnem. Nem sokáig maradhattam egy helyben. A város különböző helyeire repkedtem, és oltottam a tüzeket. Amikor pedig úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, kénytelen voltam az összes gőzt kiengedni magamból a magasban (nem,nem gázt).
A képességemről röviden:képes vagyok tüzet előállítani, ezáltal a kezeimből kilövelni, hőmérsékletet manipulálni, valamint bizonyos mértékig elnyelni a tüzet. Ebben az esetben viszont képes vagyok túlhevülni, ilyenkor gőz (vagy tűz) formájában ki kell engednem a hőt, ehhez pedig piztos terepre van szükségem. Egyszer sikerült az elmémmel is lángra gyújtanom egy darabka papírt, de baromi megeröltető úgyhogy azt inkább nem gyakorolom.
Mind ez alatt a többiek próbáltak rendet rakni több-kevesebb sikerrel. Mondhatom élvezet volt ma munkába jönni, és leadni a képeket, amiket csak úgy arra jártam sikerült lőnöm, mint civil. Persze ezekért a képekért közel sem fizetnek annyit, mint amennyit valójában érnének. Az újságok nem becsülik meg a fotósok munkáit. Másszóval, a főnököm Mrs.Owens, lerendezett egy "oké, menj tovább a dolgodra"-val, és el is küldött.Kedves mondhatom.És most itt ülök a kedvenc kis kávézómba, a laptopomon szortírozom a képeket, a portfőliómba. Vagyis csak ezt tenném ha nem lenne egy kis zavaró tényező a nyakamon. Na jó igazából nem is kicsi és nem is zavaró..annyira. Wally West. Igen az a Wally West, akit mindenki csak Kid Flash néven emleget. Most itt ül velem szemben, és tömi magába az ÉN fánkomat.
-szóval hogy haladsz lángocska?- kérdi teli szájjal. Ezt a becenevet még első találkozásunkkor aggatta rám. Ha nem róla lenne szó, már tuti behúztam volna neki egyet. Anno iszonyatosan vágytam rá, hogy azokkal a bugyuta szövegeivel engem szédítsen, elhívjon randizni, vagy egyáltalán észre vegye, hogy tetszik nekem, de hát ugye ott van neki Artemis nem igaz? Kinek kellene egy kezdő mikor a lány akivel egy csapatba dolgozol sokkal menőbb mint bárki más?
-szarul..-sóhajtottam- Bruce azt kérte hétfőre legyek meg a portfóliómmal, viszont eddig a fele se nevezhető használhatónak köszönhető egy bizonyos speedsternek -böktem rá kávés kanalammal- értem én hogy ki akartad élni a művészi vénád, de legalább egy rohadt pánttal oda akaszthattad volna a nyakadba azt a szart mielőtt futni kezdesz a kamerámmal-kezdtem el megint kevergetni az italom az említett tárgyal.
-hé nem az én hibám hogy nem ragasztottál rá használati utasítást! -rántja meg a vállát csak úgy egyszerűen. Hogy a fenébe képes mind ezt ilyen lazán venni? Végülis nem az ő magánéleti jövőjéről van szó ez igaz. Válasz helyett inkább csak fújtattam egyet, és tovább rendezgettem a dolgaimat, neogy a végén mégis felképeljem. Vagyis csak tettem volna, ha nem csukódik le a képernyő, és találom magam szembe egy huncut mosollyal. Egek hogy képes így mosolyogni, ha egyszer ott van neki Artemis?- akarsz látni valami mókásat?
-kezdjek el félni?-vontam fel a kérdésére a szemöldököm. A végén még el adja a szerveim mert vicces.
YOU ARE READING
DC fanfiction:Pyro Witch (HUN) (SZÜNETEL)
FanfictionEgy lány fura gyerekkorral.. Egy lány az elcseszett személyiségével.. És valami olyan erővel, amihez hasonló csak keveseknek adatik meg.. "Erős leszek..és megvédem ezt a bolygót...mert ez az ÉN otthonom"