❤❤❤Slađo,
Dok pokušavam da ispletem mrežu riječi koji će na najbolji način prikazati koliko mi, zapravo, značiš, koliko si jedinstvena i u potpunosti nevjerovatna, nailazim na teškoće.
Baš kao nespretni pauk pokušavam da ispletem mrežu, ali ne uspijevam da nađem riječi vrijedne tebe i samog tvog postojanja, za koje sam do neba zahvalna.
Ti si sve. Ti si glavni lik serije mog života. Ti si ta koja je učinila da se radujem svakom novom danu u kojem ću te vidjeti.
Znam, mnogo toga lošeg se govori o nama (neistine, naravno).
Mnogo je onih koji nas ne vole. Ali, nemoj, niti jednog trenutka, da pomisliš da je išta od onog što oni misle, kažu istina.
Jer nije.Ja u životu imam malo prijatelja. Kažem prijatelja, a ne drugova, jer smo mi iznad toga. Tih malo prijatelja kojih imam, su sav izvor moje sreće.
10 godina. Skoro 10 godina se znamo. Skoro deset godina od kada smo kročile kroz vrata škole i ušle u carstvo prijateljstva. Još od kada smo sjele zajedno, u prvoj klupi u srednjem redu, znali smo da se nećemo razdvajati.
Nemoj da podcjenjuješ sebe. Mnogo puta sam vidjela da to radiš. Nemoj, jer nisi ni svjesna koliko vrijediš.
Neko tako odlučan. Tako karakteran. Harizmatičan. Stidljiv. Pametan. Inteligentan. Duhovit. Dobar u duši i velikog srca.
Svako treba da se ugleda na tebe, da svakog sekunda svog života želi da bude kao ti. Jer, to je zaista nešto za poželjeti.Ti si moj idol.
Napisala sam ti 100 razloga zašto te volim. 100 razloga nije dovoljno. 100 je premali broj. Zapravo, broj razloga zbog kojih se volim je beskonačan, jer se svakog dana javljaju novi.
Smijemo se kada ne trebamo. Nerviramo se. Šalimo se, bacamo suicidale fore. Rugamo se lošim ljudima. Ali ono što je najbitnije je da sve to radimo zajedno.
Cijenim naše prijateljstvo.
Najbitnije od svega mi je što s tobom mogu da budem ono što jesam, sto posto.
Ne moram da se pretvaram, ustručavam, stidim. Kakva god da sam, šta god da mi se radi, to mogu pred tobom. Mogu da budem ono što jesam jer mi pružaš nevjerovatnu slobodu i lagodnost, prijatno je biti s tobom.Prošli smo kroz tušta i tma. I proći ćemo kroz još mnogo toga.
Toliko toga je pred nama.Zauvijek najbolja prijateljice,
Srećan rođendan!—————————
★★★