Za Relju

21 1 2
                                    

★★★
———————

Relja,

Kada sam to najmanje očekivala stvorila sam prijatelja za koga nisam znala da će ovoliko da mi znači.

Ja biram ljude kojima se okružujem; biram samo najbolje od najboljeg. Nemam puno prijatelja, ali imam vas nekoliko koji život značite. Kažem prijatelja, ne drugova, jer mi smo iznad toga.

Zaista je bilo teško naći osobe koje su toliko slične meni. Ti si među njima.
Neko tako inteligentan, duhovit i dobrodušan.

Zajedno pravimo budale od sebe, bacamo suicidalne i depresivne fore, roastujemo thotove, "plačemo" i "urlamo" i još mnogo toga.

Da ne zaboravim naše mimove, naravno.

Ne mogu da opišem koliko mi je drago što postojiš. Da nema tebe, iskreno, ne bih znala šta bih radila. Svaki razgovor sa tobom me uzdiže kao osobu.

Zahvalna sam što sam te upoznala. Čak, u neku ruku, hvala Aleksi Jezivom, što nas je, nekako, spojio.

Toliko toga smo prošli. Kada se prisjećam svega toga, čak se i ovih godinu i po čini kao decenija.

Nemam ni grama sumnje u to da si pravi prijatelj. Hvala ti za svu podršku, hvala ti za suze uzrokovane smijehom, hvala ti za kvalitetnu muziku. Hvala ti što mi činiš život ljepšim, boljim i radosnijim.
Hvala ti što si ti ti. Takav uvijek ostani. Ko ne zna da te cijeni, taj ne zna šta propušta.

Koliko kod krindži i čizi ovo zvučalo, ti si mi kao brat kojeg nikad nisam imala.

Srećan rođendan, voli te Milica.

————————
★★★

Za NjihWhere stories live. Discover now