Za Jovanu

23 1 0
                                    

❤❤❤
____________________

Šta je enzim bez koenzima? Šta je ATP bez riboze? Šta je katabolizam bez anabolizma?
Šta je...—

U redu, prestaću sa biološkim metaforama jer su previše užasne i javna je tajna da ih ne podnosimo.

Mi smo budale, ali ne budale budale, nego budale. Budale na dobar način. Od prvog razreda pa do patetičnog ispijanja Arizona čaja, mi se znamo.

Znam toliko stvari o tebi i svaka me oduševljava na sebi jedinstven način.
Svaka tvoja dobra osobina, kojih je mnogo, tebe čini tom osobom kakva jesi i ne dozvoljavaš da male stvari pokvare ono tvoje pravo ja.

Hvala ti za sve. Za svaku izgovorenu riječ, za svaku suicidalnu i morbidnu šalu. Za svaku šetnju i za sav onaj smijeh. Nadam se da će toga biti još mnogo.

Shvatam da drugi treba da budu ljubomorni na mene zbog takvih prijatelja kakvih imam. Kažem prijatelja, ne drugova, jer smo mi daleko iznad toga.

Zamisli alternativni univerzum u kojem ja naš raspali selfi, izbacim na Fejsbuk, uz epski, srceparajući opis koji je vrhunac poetike i poetskog stvaralaštva: Hvala ti što postojiš, sve znaš, na dan kad si rođena rodilo se sve na svetu što volim... itd. + srce emoji, emoji koji plače od smijeha, emoji sa srcima na očima...

Ali, naravno da ne jer sam ipak ja ja a mi smo mi. Na kraju krajeva, uvijek ćemo mi biti mi.

Srećan rođendan.

__________________

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 31, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Za NjihWhere stories live. Discover now