Birgün kuzeninle bilgisayar oyunu oynuyorduk. Öğlen saatleri falandı bu arada evde yalnızdık bu yüzden biraz korkuyoruk daha sonra komik komik oyunlar oynamaya başladık. Kapı tıklatıldıktan sonra kuzenim yatağın altına Ben ise bilgisayar masasının yanına Saklandım sonra Korkumuzu Yenip bilgisayar sandalyesi ve tekrardan oturduk kapı tekrardan çalındı. Kuzenim bir arkadaşımızın bizi korkutmak için tıklattığını bana söyledi sonra bir daha tıklatıldı. Bundan sonra biz bütün odaları aradığımızda rağmen kimse yoktu kapıdan çıkmış olamazlar Çünkü kapımızı yavaş yavaş da kapatılsa çok ses çıkıyordu kuzenim bu seferde rüzgardı dedi ama havada hiç rüzgar yoktu bu sefer de dışarıdan tıkırtılar gelmeye başladı. Biz besmele çekerek aşağıya indik ve o kapıyı tıklatan kişinin kim olduğunu hala bulamadık....''
Bu olay bir okuyucumuzun başından geçmiş, okuyucumuzun ismi gulderenj. Bu olayın gerçek olduğunu düşünüyorum. Çünkü olabilecek bir olay mezarlıkta ki olay gibi ilginç ve ürkütücü. Bu seslerin duyulması hemde iki kişi duyuyorsa bu hastalık değildir şizofrenlik yoktur çünkü 2 kişi de şizofren olsa bile aynı sesleri duymazlar bu yüzden bu okuyucumuzda hiç bir şekilde şizofrenlik kesinlikle yok. Hastalık olmadığına göre ise zaten elimizde tek bir şey kalıyor buda cinler. Cinler korkularınızdan beslenir. Arkadaşımızın başından geçen olay gibi korktukları için cinler onlarla uğraşmaya devam edip Korkutmak isterler. Onlar cesaretini toplayıp baktıklarını zaman ses kesildi siz baksanız bile eğer korkunuz onlara yetseydi sizinle uğraşmaya devam ederlerdi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Bilgiler
ParanormalKorku hikayeleri, korku efsaneleri, gerçek düşünülen olaylar ve tüylerinizi ürperticek bilgiler... Eğer bir korku severseniz bu kitap size göre.