Babamdan Korkuyorum

156 6 0
                                    

"Saat 02.38 di. Annem ve babam uyuyorlardı. Kardeşim de öyle.

Ben uyuyamamıştım. Korku filmlerine bu ara kafayı takmıştım. Anabella' yı izlerken sanki koridordan birisi geçmiş gibi hissettim ama sonrasında bunun psikolejik olduğunu varsayarak fazla üstünde durmadım.

Kardeşim "Ruhumu sana vermiycem." diye sayıklıyordu oda benle filmi izlerken uyuya kaldığı için fazla umursamadım. Filmin etkisinde kalmıştır diyip artık uyumaya karar verdim. Bir süre sonra babam kapıdan içeri girdi. Gözlerim de hafif aralık vardı ama pek belli olmuyordu gözümün aralıklı olduğu...

Babam herzaman uyurken yüksek sesle horlardı. Odaya giren babam ayakta olmasına rağmen babamın horlama sesi geliyordu. Ben buna şaşırmıştım ve korkuyordum. Gözlerimi sıkıca kapatmaya başladım. Annemin sesi geldi:
- Tom kalk, hemen! Kızların odasında biri var.
Diye bağırıyordu. Bu sefer korkudan çılgına dönmüştüm ama belli edemiyordum.

Babam odaya acele ile geldi ama o geldiği zaman odamızda kimse yoktu. Artık annemin gelmesiyle uyanmıştım. Kardeşim babam gelince direk uyanmıştı ama ben annemi beklemiştim. Annem gelince ona koşarak sarıldım. Babam yaklaşınca ondan korkarak yüzümü annemin karnına bastırmıştım. Bu durum 13 yaşındayken başıma gelmişti. Şuan 35 yaşındayım ve hala bu olayın etkisinde kaldım. "



Uzun bir süreden sonra hatta yıllar sonra :dd yeni bölümle sizlerleyim. Kısa bir korku hikayesi ile geri dönmenin iyi olacağını düşündüm. Hikayeye gelirsek bunu İngiliz korku sitesinden aldım. Yani İngilizler korku dolu anlarını oraya anlatıp bu konular hakkında konuşuyorlar. Sitede en korkunç olmayan hikaye buydu. Benim bile tüylerimi ürperten bir çok hikaye var. Onların deyişleriyle anıları var.

Paranormal Bilgiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin