Onun yanındayken bile onu özlüyordu. Ama ne olursa olsun intikamından vazgeçemezdi. Senelerdir dayanmıştı. Hala daha şansı var demekti bu. Dayanabilirdi aslında ama şu kahrolası duygular. Kafasını allak bullak ediyordu işte.
''Hey!Ha Eun! Neden orada öyle dikiliyorsun?Senden soğuk çay istediğimi sanıyordum.''
Ha Eun,patronunun kendisine seslenmesiyle yaslanmış olduğu duvardan ayrıldı.
''Hemen getiriyorum efendim.''
patronu yani Seo Hyun ona emirler yağdırmaktan pek bir zevk alırdı. Ha Eun'un nefretinin artmasını sağlaması iyi bir şeydi aslında.
Seo Hyun korenin en ünlü aktörlerinden birisiydi. Herkese iyi birisi gibi gözüksede en iyi ismine layık bir oyuncuydu. Kötünün de kötüsü bir kişiliğe sahipti.
Aylardır film setindeydi ve Exo adlı meşhur gruptan Kyungsoo ile aksiyon filmi çekiyorlardı.Daha doğrusu Ha Eun ile Kyungsoo çekiyordu çünkü çoğu sahnede kavga olduğu için,Seo Hyun oynamıyordu. Tırnağı kırılabilir ya da kendisine bir zarar gelebilirdi sonuçta.
Kyungsoo,Ha Eun'un zaafı olmuştu. Onu engelliyordu. Kız tek taraflı yaşadığı bu aşkı defalarca sonlandırma kararı almıştı ama bir türlü beceremiyordu. Nasıl kurtulacaktı aşk denilen bu illetten?
Kyungsoo ise aylardır dip dibe olduğu kızın ismini bile bilmiyordu. Konuşmamışlardı ki hiç. Hem başrollerde Ha Eun yoktu ki. Bu filmin başrolleri Kyungsoo ve Seo Hyun'du.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9)SAHTE İNTİKAM (D.O)
FanfictionExo12 serisinin 9.kitabıdır. "Dublör mü? Bu ne sahteliktir!"