Bölüm 6

1.2K 152 8
                                    

GÜNÜMÜZ...

''Sana ne yapayım ben şimdi?ha?Söyle.''

Kyungsoo'nun Ha Eun yerine intikam alma planı suya düşmüştü bile. Çünkü Ha Eun çoktan Seo Hyun'u kaçırmıştı bile. Getirdiği yer ise pek mantıklı değildi. Kaçırdığı kızı evine getirmiş ve o kocaman duvardaki aile fotoğraflarının önüne bir sandalye koyup kızı bağlamıştı.

''Ha...Ha Jin.'' 

Kız ağlayarak,eski sevgiline bakıyordu. Şu anda Ha Eun'u dinlemiyordu bile.

''Onun adını ağzına alma. Sen öldürdün onu.''

''Ben...Ben bir şey yapmadım. Sadece benim yanıma gelirken kaza yaptılar.''

Ha Eun kahkaha attı.

''Kaza mı? Sen kimi kandırıyorsun?''

***

Onlar tartışırken Kyungsoo sette ikisinide görmeyince,aylardır araştırıp öğrendiği kızın evine gitti. Beklediği gibi olmuştu her şey. Oradaydı ikiside.

Kapıyı kırarak içeriye girdiğinde Seo Hyun yaşlı gözlerle Kyungsoo'ya baktı. Kendisini kurtarmasını bekliyordu.

''Ha Eun! İyi misin?'' 

Kyungsoo koşup kızın kollarını tuttuğunda iki kızda şaşırmıştı. Ha Eun dayak yemeyi planlıyordu. Seo Hyun ise kurtarılmayı.

''İ...İyiyim.''

Kyungsoo derin bir nefes aldı ve Seo Hyun'un yanıan gitti. Kolları bağlıydı arkadan sandalyeye ve bağlı olan kolları çözdü.

''Ben...Ben öldürmedim Kyungsoo''dedi Seo Hyun.

Kyungsoo defalarca yazdığı mektubu Ha Eun'a uzattı ve ellerini çözdüğü kızı kollarından tutarak büyük fotoğrafa doğru sımsıkı tuttu.

''Hayır Seo Hyun. Onlara iyi bak. Onları sen öldürdün.''

9)SAHTE İNTİKAM (D.O)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin