''Ha Eun! Konuşalım!''
Ha Eun kendisine soğuk bir şekilde bağıran Seo Hyun'un peşinden gitti. Kıyafetlerini değiştirdikleri kocaman arabanın arkasına geçmişlerdi. Yemek molası verdikleri için kimse onları fark etmezdi.
''Buyrun?''dedi Ha Eun.
Ama beklediği kibarlıkta cevap alamamıştı. Seo Hyun kızın kolunu morartacak kadar sıkı kavradı.
''Kyungsoo'dan hoşlandığının farkındayım.''
Ha Eun gözlerini kocaman açmıştı.
''ha-''
''Sus!Lafımı kesme! Ondan hoşlandığının farkındayım. Ama şu varki sana bakabileceğini düşünmen...Ne bileyim yani?Saçmalıktan başka bir şey değil.''
Ha Eun karşısında sırıtarak ve kendisini hafife alarak konuşan patronuna baktı.
''Neden olmasın efendim?Belki bana bakar.''
''Hayır! Asla sana bakmaz!''
Ha Eun yumruk yaptığı elllerini o kadar sıkıyordu ki tırnakları eline batıyordu ve dünden kalan yaraları tekrar açılmış gibiydi.
''Neden?Sizde mi ondan hoşlanıyorsunuz?''
Seo Hyun bugün haddini fazlasıyla aşan çalışanına burun kıvırdı.
''Hayır. Ben ondan hoşlanmıyorum ama o benden hoşlanıyor.''
Ha Eun dolu gözlerindeki yaşların akmaması için kapatmadı gözlerini.
''Yani?Yani siz?''
''Bingooo! Biz birkaç gündür çıkıyoruz güzelim.''
Seo Hyun karşısında robot gibi dikilen sinir bozucu kızı omzundan itti.
''Ne o? Senin gibi sahte birisiyle olabileceğini mi düşündün yoksa? Aklın mı yok senin? Gerçeği varken neden çakmasına baksın ki? Özellikle de sana? Ahh Ha Eun ,ah. Bazen sadece bir dublör olduğunu unutuyor gibisin.''
Ha Eun duyduklarını sindirdikten sonra ellerini serbest bıraktı.Daha rahat hissediyordu artık. Akan gözyaşlarına aldırmadan sırıttı.
''Peki sen gerçek hanım? Gerçekten onu sevmiyorsun bile. Sahte diye alay ettiğin kişi ona aşık. Gerçek olan ise asla aşık olmadı. Öyle değil mi Seo Hyun hanım? Hiç aşık olmadınız.''
Seo Hyun yutkundu. Bu kızın bu şekilde kendisine karşılık vermesi onu sinir ediyordu.
Tekrar Ha Eun'u omzundan tutarak itti. Kız düşmemek için arabaya tutunmuştu.
''Bana bak ucube. Seninle işim olduğu için seni kovamıyorum. Ama şu iş biter bitmez tekrar geldiğin çöplüğe gideceksin.''
Ha Eun sinsice sırıttı. Nasıl olsa tüm ipler kopacağı kadar kopmuştu.
''Ya senin çöplüğünü de satın alacak kadar zenginsem?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9)SAHTE İNTİKAM (D.O)
FanfictionExo12 serisinin 9.kitabıdır. "Dublör mü? Bu ne sahteliktir!"