Bölüm 5

1.2K 149 13
                                    

Ha Eun eve geldiği gibi bağırmaya başladı abisinin fotoğrafına.

''Eğer...Eğer onu sevmeseydin ölmezdiniz. O...O intikamdan daha fazlasını hakediyor. Önce seni aldı benden. Şimdide Kyungsoo'yu. ''

***

Ha Eun abisinin sürekli bahsettiği kızı tanımak istemiyordu.

''Benim başım ağrıyor. Ayrıca biliyorum ben o kadını.Sürekli televizyonda zaten. Ayrıca abi unutma. Paran olmasaydı sana bakmazdı bile.''

Abisi kardeşinin saçlarını karıştırdı.

''Biz birbirimizi seviyoruz. Ayrıca sen bilirsin.Gelmek istemiyorsan seni zorlayamam. Sadece evde tek başına sakin durmanı istiyorum.''

Aileleri tanışacaktı he riki tarafında. Ha Eun çok kıskanıyordu biricik abisini.

Ailesi evden çıkınca kapıyı kilitlemiş ve televizyonun başına geçmişti yine.

İki saat sonra sıcak haberler denk gelmişti.

''Evet...Evet şimdi ünlü oyuncu Seo Hyun'un nişanlısının ve ailesinin öldüğü alandayız. Kaza bir buçuk saat önce gerçekleşti. Gördüğünüz ezilmiş vaziyetteki arabadan kimse kurtarılamadı. Ünlü oyuncunun durumunun ise kötü olduğu söyleniyor. Yaşadığı şoktan sonra bayılmış ve hastanede tedavisi devam ediyor.''

****

Kyungsoo yere fırlattığı bir sürü buruşmuş kağıda baktı. O kağıtlara tam olarak hislerini aktaramıyordu. Tekrar denedi.

''SENİN SAHTE OLMADIĞINI BİLİYORUM. HAYATIMDAKİ EN GERÇEK SENSİN. SADECE SANA YARDIM ETMEK İSTİYORUM. AİLENİN İNTİKAMINI BİRLİKTE ALALIM İSTİYORUM. SENDEN NEFRET ETTİĞİMİ DÜŞÜNMENİ SAĞLADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZGÜNÜM. AMA EĞER BUNU YAPMASAYDIM SEO HYUN SANA ZARAR VEREBİLİRDİ. BIRAK SENDEN NEFRET ETTİĞİMİ SANSIN. CANINI FAZLASIYLA ACITTIĞIM İÇİN ÜZGÜNÜM HA EUN...BENDE SENİ SEVİYORUM. BENİ SEVDİĞİNDEN BİN KAT DAHA FAZLA HEMDE.''

***

İKİ AY ÖNCE--

Kyungsoo yaşadığı baş ağrısıyla arabasına ilerledi. Çantasından hap almalı ve içmeliydi. O sırada duyduğu hıçkırık sesleriyle yavaşladı. Kimin olduğunu bilmediği siyah arabanın arkasında elinde bir fotoğraf tutan kız ağlıyordu. Kyungsoo arabanın arasına geçip kıza daha da yaklaştı ama kzıın onu görmesine imkan bırakmamıştı. Arabanın camından kıza dikkatlice baktığında bu kızın rol arkadaşı Seo Hyun'un dublörü olduğunu anlamıştı.

Kız elindeki fotoğrafla konuşmaya başladı.

''Anne,baba,abi...İntikaınızı alacağım ondan. Bana eziyet etmesine göz yumuyorum çünkü çok az kaldı. Yakında rahat uyuyacaksınız. Seo Hyun'dan intikamınızı alacağım.''

Kyungsoo ağır adımlarla oradan uzaklaştı ve arabasına bindi. 

Bu olaydan sonrada araştırmıştı ve Ha Eun'un gerçekte çok zengin bir iş adamının kızı olduğunu öğrenmişti. O zengin iş adamının ve ailesinin bir kazada öldüğünü ve iş adamının oğlunun Seo Hyun ile nişanlı olduğunu.

Zamanla Ha Eun ile  birlikteyken mutlu olmaya başlamıştı Kyungsoo. Kızın kendisine nasıl baktığını fark etmemek imkansızdı. Ne büyük bir meseleydi ki kız,Kyungsoo'nun kendisine olan bakışlarını fark etmiyordu. 

9)SAHTE İNTİKAM (D.O)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin