بعد مطلعوا من المستشفى راحوا على الفيلا...
اول مدخلو الفيلا لقوا واحد اعد جوه و عامل لنفسوا حاجة يشربها و قاعد بكل برود على الموبيل و لما شافهم ساب الموبيل و قال: اهلا ...و الله ليكى واحشة يا دنيا...
دنيا اول مشفتوا اترعبت و وقفت مصدومة هى و مهند ...
مريم:ايه دا مين دا يا دنيا؟؟!
مهند: مريم خدى تارا و غرام و مصطفى و اطلعوا فوق دلوقتى...
غرام: ايوة مين دا يعنى؟؟؟!
مهند:اسمعوا الكلام حقولكوا بعدين..
تارا و مريم و غرام و مصطفى طلعوا فوق و رمضان فضل واقف معاهم...
مهند: انت دخلت هنا ازاى ؟؟؟! ومين سمحلك اصلا تقعد كدا و تعمل حاجة تشربها ايه دا مفيش دم ولا ايه؟؟؟؟
كريم: اهدى يا شبح بس علينا كدة.....انا جيت خبط ملقيش حد فتح قلت اشوف باب الجنينة لقيتوا مفتوح فقلت اعمل حاجة اشربها عمل متيجوا....
مهند: يا خربيت برودك يا اخى
رمضان اتكلم بعد صمت كتير: هو مين داه؟؟!!
مهند: واحد معندوش دم و ابن كلب
رمضان: قريبقوا يعنى ؟؟؟
مهند: بقولك ابن كلب تقولى قريبقوا .....
"ايه الغباء داه" دنيا فى سيرها
كريم: طب ليه الغلط داه بقى ...دا انا حتى جى طالب القرب منك... و راح بص لدنيا و قال: مش كدا يا دودو
دنيا بصتلو بقرف و بصت على رمضان لقيتوا مصدوم من الى بيسمعوا و مضايق اوى...
مهند: انتا عبيط ولا شكلك كدة!!!
كريم: ليه بس ..انا و دنيا بنحب بعض يبقى ايه المانع؟؟
دنيا مقدرتش تستحمل بقى راحت قالت:مين ديه الى بتحبك مين الحمار الى قالك كدة؟؟؟!
دنيا بصيت تانى على رمضان لقيتوا منشكح اوى مالو دا!!
كريم : اه بتحبينى و الى قالى كدة هى صحبتك دارين قلتلى انك كنتى بتحبينى
دنيا: كنت ...اديك قلتها انا كنت بحبك و بقيت بكرهك
كريم:بس انا بحبك
و ابتدا يقرب منها راحت رجعت لورا خطوتين كدة ..و قالت: و انا بكرهك و اتفضل برا
كريم: لا دا مش كلامك انا مش حسيبك انا بحبك و انتى كمان بتحبينى قولى الصراحة فى حد تانى ؟؟؟
دنيا:انا قلت الى عندى انا مبحبكش و اتفضل اطلع برا
كريم:فى حد تانى؟؟؟!!
دنيا:حاجة متخصاكش
كريم بص لرمضان و قال:انتا صح انتا الى خلتها تكرهنى و تبعد عنى ؟؟؟؟
أنت تقرأ
حياة طبيعية
Randomدنيا: كل الى هى عايزاه تعيش حيتها زى ما هى عايزة بتعمل اي حاجة طلاما هى مش عيب او حرام مبتهتمش بكلام الناس .... حبت من طرف واحد و حب واحدة تعرفها... مريم:حياتها كانت عادية اوى مبتحبش حد يدخل فى حيتها حتى لو كان مين.... حبت واحد محبهاش و مهتمش بيها...