Merhaba... belki bu girişe iyicene alışanlar olmuştur ama cümleye böyle girmeyi seviyorum evet başlıktan da anladığınız kadarıyla Wattpad Kapak Tasarımları ve Wattpad Karakter Önerileri için tekrardan kapak tasarladım. 'Artık yeter! Bir kapakta kal artık.' dediğinizi duyar gibiyim. Ama ne yaparsınız elimde değil çabuk sıkıldığımı daha ilk zamanlarda belirtmiştim. Bu sefer kapağım fanları olduğum iki şarkıcının kapaklarını yaptım Cher Lloyd ve Taylor Swift. Taylor'ı zaten küçüklüğümden beri çok seviyorum. Cher ise onu daha tanıyalı 2 sene belki olmuştur. Neyse umarım kapakları beğenirsiniz.
Ve bir diğer konu başlıkta da yazıyor. İki tane yazmak istediğim hikayeler var. İlginizi çeker mi bilmiyorum ama konularıyla birlikte yaptığım kapaklarını da buraya koyacağım.
1. Hikaye: Ölüm Peşimizde
Kaderimizde olan ölüm onun ellerinde.
O bir seri katil. Eline düşenin kurtuluşu yoktu. Kurbanlarını öldürmek onun için büyük bir zevkti. Kimsenin gözünün yaşına dahi bakmayan bu katil bir gölgeden ibaretti. Belkide kendi gölgeniz odur.
Ölümden kaçamazsınız.
2. Hikaye: Merisa -Sea Royal-
Denizin altında yaşayan canlılar sadece balıklar mı? Hiç sanmıyorum. Biz denize hükmeden canlılarız.
Biz deniz kızlarıyız.
Deniz Kraliyetine hoşgeldiniz.
*Düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim.* :)
<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Butterfly Desing- Photography ~BİTTİ!~
No FicciónKapak Tasarım Dünyası... siyah_kelebek249