İstek Alımı #7

72 7 20
                                    

Herkese tekrardan merhaba gördüğünüz gibi yine ve yeniden bir istek alımı ile karşınızda bulunmaktayım. Sizden sadece künyeyi eksiksiz bir şekilde doldurmanızı istiyorum. Ve uyarılarımı yenilemek istiyorum. 

1- Bana mesaj yoluyla ulaşmayın. İstekleri sadece buradan alıyorum. Belki bunları okumuyor bile olabilirsiniz ama ben yinede yazıyorum ve yazmaktan sıkıldım. Bana mesaj yoluyla istek atanlarınızın çoğunun isteği kabul olmuyor. 

2- Yayımlanmamış hikayelere kapak yapmıyorum.

3- Kapağı isteyip kullanmayanlar var ve bilin ki bu hiç adil bir şey değil. Haksızlık yapıyorsunuz.

4- Kapak tasarımları ilgimi çektiği ve böyle bir işe girişmem, burada profesyonel değilim biliyorum tamamen kendimi geliştirmek için böyle bir işe giriştim.

5- Fazla sıkılmaya gelemem demiştim. Ama bazıları üzerime çok fazla yükleniyor. Yapmayın arkadaşlar. Ben bütün günümü bilgisayar başında sürekli size kapak yaparak geçiremem. Bilhassa annem bu konuda oldukça hassas ve gözlerim uzun süre bilgisayara bakmaktan berbat halde ki bu kitap okumamı da zorlaştırıyor. 

6- Son olarak ARTIK 1K OLMAYAN KİTAPLARA DA KAPAK YAPMAYACAĞIM! VE KAPAĞI İSTEYİP SONRA HİKAYESİNİ SİLENLER VAR. YAPMAYIN!

Eğer bu maddeleri okuyup ilgi gösterdiyseniz çok ama çok teşekkür ederim. <3<3<3

KÜNYE:

Kitabın adı:

Yazar adı:

Karakter/ler (varsa):

Söz (varsa):

Kategori:

Kısaca konu:

Dark/Ligh:

Link:

Eksiksiz bir şekilde yorumunuzu atın lütfen. 

Bekliyorum...

Butterfly Desing- Photography ~BİTTİ!~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin