S mamou sme dlho vyberali školu, no nakoniec sme sa rozhodli pre umeleckú keďže ma od malička baví kreslenie. Tešila som sa no zároveň som sa aj bála či to tam nebude také ako na predošlej škole.
Prišiel deň nástupu na novú školu a ja som mala v sebe veľa zmiešaných pocitov. Nevedela som čo ma tam čaká no predsa som dnu vstupovala so zdvihnutou hlavou. No nevyplatilo sa lebo som hneď zakopla a ja som spadla na zem aj so všetkými svojimi vecami. Super, trapas hneď prvý deň.
"Si v poriadku?" spýtalo sa ma akési dievča.
"Asi hej" odpovedala som a pozrela som sa na ňu. Mala dlhé hnedé vlasy, tmavé oči a vysokú postavu. Podala mi ruku a ja som sa zdvihla.
"Inak som Catris ale kamaráti ma volajú Tris"
"Ja som Emyli, môžeš ma volať Em"
"Takže Em. Si tu nová?" spýtala sa Tris.
"Áno. Som druháčka"
"To je super" povedala Tris radostne. "Aj ja som druháčka. Možno budeme spolužiačky"
Ukázala mi riaditeľňu a odpojila sa do triedy. Slušne som zaklopala a vošla som.
"Želáte si?" usmiala sa na mňa staršia pani, asi sekretárka.
"Áno prosím. Potrebujem ísť za pani riaditeľkou. Ja som tu totiž nová"
"Á, áno. Slečna Wilderová. Poďte" priviedla ma ku dverám a zaklopala.
"Ďaľej" ozvalo sa zvnútra.
"Pani riaditeľka je tu slečna Wilderová"
"Nech vstúpi" vošla som.
"Dobrý deň"
"Dobrý. Sadnite si prosím." povedala. Pani riaditeľka vyzerala ako veľmi rázna pani.
"Takže slečna, vy ste k nám prestúpili s druhej školy. Smiem vedieť dôvod?" pozrela na mňa spoza okuliarov. A tak som je všetko vyrozprávala. Potom som ešte podpisovala niečo ohladom toho že som bola oboznámená so školským poriadkom. Nakoniec ma odviedla do triedy.
"Takže toto je vaša nová spolužiačka Emily Wilderová. Emily môžeš si sadnúť tam dozadu ku Catris" až teraz som si ju všimla. Sedela úplne vzadu a usmievala sa na mňa. Tak som sa pobrala k nej.
"Tak si mala pravdu" povedala som
"V čom?"
"No sme spolužiačky" zasmiala som sa.
"Slečna Wilderová." napomenula ma profesorka.
"To že ste nová neznamená že nemusíte dávať pozor"
"Samozrejme prepáčte" povedala som a začala som si odpisovať poznámky.
Cez prestávku sme sa s Catris rozprávali aké máme okrem kreslenia koníčky.
"No tak ja len kreslím a tancujem. To ma fakt baví" vravela nadšene.
"A ty?"
"Ja len kreslím. Podla mňa nemám na nič iné talent"
"Blbosť" namietala Tris. "Určite máš talent aj na niečo iné ako kreslenie. Čo tak nejaký šport?" spýtala sa.
"No tak to si úplne mimo. Ja a šport to je ako keby si v lete stavala snehuliaka. Nejde to do kopy."
"Neboj sa. Zistíme na čo máš talent" společne sme sa zasmiali a išle sme na dalšiu hodinu.
Po škole sme spolu ešte zbehli na obed a potom ma Tris pozvala do cukrárne. Nakoniec to nebol až taký zlý prvý deň.Takže ahojte. Emily je už konečne na novej škole a myslím že to bude lepšie ako na predošlej. V médiách máte Catris. Dúfam že sa časť páčila.❤❤❤
YOU ARE READING
Čo ak...
RomanceEmily je 17 ročné dievča, chodí na strednú školu kde to nemá veľmi ľahké. Keď Emily prestúpi na druhú školu všetko sa zdá lepšie. No čo ak sa jej život v okamihu zmení?