V novej škole som si celkom rýchlo zvykla. Všetci boli ku mne milí a ochotne mi pomohli keď som niečo potrebovala. S Tris sme chodievali von a ja som po prvý krát mala pocit že mám pri sebe kamarátku ktorá ma chápe. Ľudia boli síce milí no učitelia boli nemilosrdní. Dávali nám hŕbu domácich úloh aj napriek tomu že je ešte len začiatok školského roka a to je doba kedy sa niektorý ešte len spamätávajú z konca prázdnin. Aj teraz sedím nad domácimi úlohami a ide mi prasknúť hlava. Zrazu mi cinkne správa na mobile.
Tris:" ideš von? "
Ja:"okej. O koľkek?"
Tris: " o desať minút som pred tvojím domom"
Vypla som mobil, zaklapla som učebnicu a podišla som ku skrini. Vonku bolo ešte teplo, no takto k večeru sa už ochladzuje. Zobrala som si biele rifle, tričko z krátkym rukávom a čierno-biely over size sveter. Ešte som si zobrala mobil, kľúče a slnečné okuliare obula som sa a vyšla som pred dom. Onedlho som zbadala Tris. Prekvapilo ma však že nieje sama. Išiel s ňou celkom pekný chalan. Mal tmavé vlasy, nádherné oči a vyšportovanú postavu.
"Ahoj Em" pozdravila ma Tris.
"Ahoj" odzdravila som poloneprítomne a obzerala som si toho chalana. Tris si to všimla a povedala.
"Takže chcela by som ti predstaviť tuto môjho priateľa. Emily toto je Matthew. Matt toto je Emily" podali sme si s Mattom ruky.
"Áno. Poznám ju z videnia" povedal s úsmevom.
"No vidíš. Emily je na škole nová tak k nej buď milý" povedala Tris naoko prísne no potom sa začala smiať a my s ňou.
"Tak. Kam pôjdeme?" spýtala som sa.
"Mohli by sme ísť do parku" navrhol Matt.
"Okej" súhlasili sme obe.
Tak sme teda išli do neďalekého parku a po ceste sme sa rozprávali.
"A ako dlho ste už spolu?" spýtala som sa.
"No keď to tak počítam tak ja som do Matta platonicky zaľúbená od deviatej triedy a vzájomné to začalo byť až od týchto letných prázdnin....... takže dva mesiace aj čosi." usmiala sa Tris na Matta a on ju pobozkal.
"Bože vy ste taký zlatý" naozaj som im to priala.
Matt bol fakt zábavný. Práve sme sedeli ma lavičke keď začal rozprávať o tom aký trapas spravila Tris na ich prvom rande. Samozrejme Tris sa nahnevala a tak sa jej Matt musel donekonečna ospravedlňovať. Nakoniec sme si kúpili zmrzlinu a pobrali sme sa domov. Hneď ako som vkročila do domu privítali ma nahnevané hlasy vychádzajúce z kuchyňe. Vyzula som sa a potichu som nazrela do kuchyňe. Mama s otcom tam sedeli a hádali sa.
"Je to tvoja vina." kričala mama
"Moja?! Keby si si aspoň nevymýšľala"
"Takto to ďalej nepôjde. A ak áno požiadam o rozvod"
Cítila som ako ma štípu slzy v očiach. Rodičia sa ešte nikdy takto nehádali. Vybehla som do izby a sadla som si na postel. Mrzelo ma že mama sa chce dať rozviesť. Ale nechápala som kôli čomu sa rodičia hádajú.Nová časť je na svete. Tak Tris má priateľa ktorého máte v médiách. Emily je neštastná zo svojich rodičov no každopádne chce vedieť prečo sa hádali. Uvidíme ako sa to vyvinie.❤❤❤
YOU ARE READING
Čo ak...
RomanceEmily je 17 ročné dievča, chodí na strednú školu kde to nemá veľmi ľahké. Keď Emily prestúpi na druhú školu všetko sa zdá lepšie. No čo ak sa jej život v okamihu zmení?