Forks... Malé městečko kde žijí normální lidé, co žijí normální život... teda-ne všichni. Žijí tu bytosti, které mají studenou kůži jako upíři nebo horkou jako vlkodlaci.
A já? Já jsem jiný druh monstra.
Přijela jsem zpátky do Forks za mou "rodinou".
Musela jsem před rokem utíct, kvůli vraždě mých rodičů. Útěk, jak jinak... Plánovala jsem za ten celý rok pomstu. Pomstu proti Volturium. Královská rodina s přehnaně složitými pravidly.V žílách mi neproudila obyčejná krev ale jedinečná s větším množstvím adrenalinu.
Stojím na skále se zavřenýma očima a přemýšlím. V tu chvíli něco spíš někoho ucítím...
Z vysoké skály, kterou bez pochybu seskočím se potom ihned rozeběhnu l a najednou postřehnu ten pach... pach co jsem cítila jako malá...
"Marcusi... Co ti vděčím za tvojí návštěvu." Řekla jsem sarkasticky.
"Co ty tady děláš?!" "Něco hledám a hádam, že ty taky."
"Ano, mé dítě a ty by jsi mohla vědět kde by mohly být. Pomůžeš mi a já tě nechám jít živá, se všemi kostmi v těle."
"Lákavá nabídka, ale neřekla bych,že férová. Co tahle... Ty odejdi a Já tě nechám jít."
"Neřekl bych. Jane?Drahá?"
"Ano, pane."
To je ta blondýna co zabila mé rodiče a bez jakéhokoliv náznaku svědomí. Dívala se na ně, když je strčila do ohně S úšklebkem jakoby se smála slabším. Teď přede mnou stála s tím stejným úšklebkem. Upřela na mě své velké oči a řekla Bolest.
Nemohla jsem nic cítit, byla jsem jiná. Její úšklebek jí z pusy zmizel tak rychle jako ona a Marcus.Nikdo mi nebude kazit moje plány...
"Vrrrr" uslyšela jsem a pak se na mě vrhlo velké obrovské zvíře a když jsem se vzbudila ....Tak nová část a příběh je tu tentokrát to je FanFikce na twilight Saga. Snad se vam bude líbit❤👌🍕připomínky?napiš😂❤
ČTEŠ
Twilight Saga(FF)
FanfictionUpíři, vlkodlaci... tyto stvoření žijí mezi obyčejné obyvatele města Forks... Ale co když existuje něco či někdo jiný ale zároveň stejný... Pro všechny fanoušky Twilight Saga. Kdyžtak se předem omlouvám za Gramatiku. :) A omlouvám se za Renesmee ❤(...