Vzbudila a...
"Same? Co tu dělám? A hlavně co tu děláš t.. počkej ty jsi mě napadl?!"
"Dost! Dost těch otázek... budu se ptát já. Ty jseš svázaná takže jediný kdu bude odpovídat jsi ty!""Uklidni se a řekni mi proč jsi mě napadl!"
"Dobře, tak tedy takhle... Proč si se bavila s nejnebezpečnějším upírem?"
"Odpovídat na otázku otázkou, je tak troklchu klišé, ale bylo to kvůli tomu, že narušil naší zónu a proto.."
Nedořekla jsem to protože mě přerusil svojí rukou měl ji v náznaku "stůj" bála jsem se ho ale musí mi věřit. Zvedl se a začal chodit po místnosti nebo ve stodole nebo kde jsme to byli.
"V naší zóně?! Je to naše zóna ne tvoje. Skončila když si zavrhla smečku."
"To není pravda! Musela jsem utéct. Nikdo o mě nic neví a proto jsem si šla najít odpovědi sama a vím opravdový příběh nejen o upírech ale taky o vlkodlcích. Proč tu jsme a že nejsme sami. A legendy nejsou pravdiví..."
"O...o čem to mluvíš?"
Sam
Tahle holka byla úžasná a strašně mě mrzí, co se stalo ale chci jí zpětve smečce a proti Cullenových...
Jenže o čem to mluví? Legendy a co myslela tím, že nejsme samy? A proč je jiná? Všiml jsem si svit úplňku a vytí vlků a ... a jí jak se svírá v bolestech. Začala řvát bolestí a ja uslyšel něco ve smyslu lámaní kosti. Vypadal špatně az moc jenže touha po odpovědích byla velká a taky jsem se přeměnil a odběhl za svojí smečku. Ráno za ní dojdu. Musím vědět co je na tom pravdy."Argh to je bolest!! Prosím neopouštěj mě potřebuju tě! Prosím!"
Škemrala ale musel jsem odejít. Uviděl jsem svojí smečku, která se tam proháněla. Doběhli jsme do lesa kde jsme ucítili cizí a přitom známý pach. Nějaký vlk se kolem nás prohnal a ostatní poznali, že je to vypadá špatně. Teda, až na Jacoba, který se za tím vrhul. Skočil na ní a telepatií nam poslal vzkaz. Má červené oči. Jako mrtví.
"To není možné! Prověř to!"
"Nemůžu utekl mi!" Řekl Jacob.
Tak jsme se rozběhli a Jacob k nam přiběhl. Chtěli jsme ho chytit jenže uslyšeli jsme štěkot otočili jsme se a uviděli...Ahoj všichni tak nova kapitola je 👆❤snad se vám bude líbit a pardon za gramatiku. Doufám, že zanecháte hlas či koment děkuju❤👑
ČTEŠ
Twilight Saga(FF)
FanficUpíři, vlkodlaci... tyto stvoření žijí mezi obyčejné obyvatele města Forks... Ale co když existuje něco či někdo jiný ale zároveň stejný... Pro všechny fanoušky Twilight Saga. Kdyžtak se předem omlouvám za Gramatiku. :) A omlouvám se za Renesmee ❤(...