Prvnî den ve škole. Bála jsem se jít do školy, bála jsem se lidí, ale moje nejlepší kamarádka Taisia mi slíbila, že mi ze vším pomůže. Ráno mě mamka odvezla do školy. Byla jsem nervózní, tak jsem bez ohledu na to, že ostatní na mě řvali. Ve škole stála u mé skříňky Tai, která vypadala, že mi potřebuje něco důležitýho říct.
T: Dary! Konečně si tady! A navíc ti musím něco důležitýho říct.
Já: Ahoj! A co?
T: Náš pan učitel domluvil...........že k nám na školu příjde.................Edvard Ateva!!!!! Bude nám povídat o Youtuberech, o tom co to vynáší atd...
Já: To je skvělý!
Já v hlavě: *To není skvělý, jestli si mě bude pamatovat tak to fakt ne...*
T: Co je Dario? Něco se děje? :)
Já: Néé... jenom mě to zaskočilo.....
T: Ahááá :D tak pojď jdem do učebny!Bylo to pro mě docela síla jen co přijdu do školy tak tohle... ale zase není to tak zlé...bohužel asi s nim nepromluvim... Alexandra, Natacha a Emma za nim hned půjdou. Myslím, že tak jak to je to bude nejlepší... nebudu přemýšlet jako nějaká 13 princezna. Radši budu tvrdě makat na gymnastice, to bude nejlepší.
Den, kdy měl přijít Edvard
Tak jo Dario... musím to zvládnout. Obleču se trochu jinak a udělám special hygienu! Takže dám si jen jablko a trochu se protáhnu...
V koupelně jsem si udělala podle návodu Messy ponytail a nalíčila jsem se jenom bb cream, linky, řasy a balzám na rty. Outfit jsem si vzala trochu bizardní...
No...nechtěla jsem aby mě máma viděla, bohužel se mi to nepovedlo...
M: Dario Dmitrievová! Co to máš na sobě?!
Já: No....ehm.... to je do školy na takovou besedu o drogách..
M: Vážně?! No jen aby...
Já: Neboj mami tebe nikdy nezklamu!Ach jo, mám smíšený pocity...ale co si to namlouvam, stejně se na mě ani nepodívá. Napíšu ještě Taisii, vstává brzo takže se nebojím, že bych jí probudila.
Já: Ahoj :D tak co jaký mas pocit??
Tai: Ani mi nemluv!!! Jsem v šoku!Noo... tak to vypadá, že nejsem jediná. Vůbec se mi nechce jít do školy, ale zároveň ho chci vidět! Bože pomoc mi!! Je 6:59 asi vyrazím, budu se courat a pustím si nějaký písničky, vezmu si žvýkačku a pádim.
Na cestě do školy
Mám docela nervy, ale zvládnu to, nebude se mnou mluvit, budu jen a jen poslouchat...doufám. Do školy jdu tak 15-20 min, ale dnes to vidím na 25 minut. Jsem zvědavá jak budou reagovat a chovat se Alex, Natasha a Emma jsou do Edwarda zblázněný, hodně mi na nich vadí, jak se promenádují v šatnách, protože mají velký prsa a zadek. My s Taisiou jsme prkna, a docela nám to vadí, ale z gymnastiky máme břišáky takže to je docela fajne. Od té doby co se mi stalo to... víte co, tak mám trochu nedůvěru k lidem, sice už chodím sama do školy, ale nejsem si jistá...
Začala jsem trochu rychleji jít.
Ze stromů už čouhala naše škola. Nádech, výdech a jdu na to. U šaten nikdo nebyl, takže jsem se ještě rychle upravila a šla na chodbu. Ale na chodbě byl....EDWARD!!!E: Ahoj, nevíš kde je aula? Mám tam besedu. :)
Já: Jojo vím...ehm dovedu tě tam... jdu na tu besedu taky. :)
E: Wow, jsem rád že budu přednášet před takovou kočkou!
Já: Prosimte :DV aule nikdo nebyl, jenom já a... Ed. Byla jsem nervózní, ale povídal si se mnou a byl milý a hodný. Mluvili jsme o všem, o zájmech, youtube, škole a no proste o všem. :D
Z pohledu Edwarda
V aule bylo ticho, ale byla tam ona - Daria. Byla milá, krásná a měla fakt dobrý hadry. Byl jsem rád že tam nejsem sám nebo s někým namyšleným.
ČTEŠ
Zamilovaná
Teen FictionDaria Dmitrieva je ruská moderní gymnastka, která potká osobu co jí může o sen dostat se na olympiádu překazit. Pro co se Darie rozhodne? Kdo je ta osoba? Přečti příběh a zjisti jak to s Dariou dopadne :).