-Trezeste-te, scumpo! Aud persoana din partea dreaptă a patului care mă misca insistent. Îmi deschid leneșă ochiii si îmi atintesc privirea spre tavan. Acum e momentul când tavanul alb ca laptele mi se pare interesant.Cu toate că am deschis ochiii persoana din dreapta mea încă mă mai miscă.
-M-am trezit!strig nervoasă.
-Bun, nu esti fiica mea, dar o să te tratez astfel. Îmbracă-te rapid si coboară jos să mănânci, autobuzul pleacă la ora 7:30.
-Bine, mamă. Zambesc ironic.Mă dau jos din pat incercand să-mi dau seama cu ce o să mă imbrac azi si intr-un final îmi aleg o fustă, un pulover si niste strampeni negrii. Nu-mi place să-mi las picioarele la vedere. Îmi fac ghiozdanul si mă indrept lenesa spre bucătărie.
-În sfarsit ai coborât.
-Da, asa se pare. Îmi ridic sprancenele si mă uit in jos.
-Scumpo, să-ți suni părinții astazi. Eu l-am sunat pe Alex si mi-a spus că părinților tăi le pare rău ca nu i-ai sunat.
-Mda, păi aveam de gând să îi sun, oricum.Mănânc tot si merg spre autobuz. Îmi este dor de părinții mei... trebuie să stau un an aici cu mama lui Alex. Am făcut schimb de experiențe si părinții mei sunt la mii de km departare. Alex nu are tata, asa că o să stau doar cu mama lui...un timp trebuie sa o consider mamă.
În final autobuzul ajunge la noul liceu la care o să învăț. Cobor atentă din îmbunzeala din autobuz si analizez noul liceu. Pentru început îmi place, sper doar să mă descurc bine la ore.
Îmi caut clasa încercând să ocolesc grupurile de adolescenți şi intru in a 3a clasa de pe partea dreaptă, este fix lângă cancelarie. Fir-ar.
Mi-a placut cum au decurs orele şi ma indrept spre iesire. Telefonul îmi alunecă din mâna si mă duc spre el... a intrat pe sub o usă care duce spre o altă clasă. Deschid uşa, îmi ridic telefonul si privirea totodată si observ un tip îmbrăcat in negru si cu gluga pe cap... doar buzele le avea la vedere...
-Bună! Spun eu... aproape silabisand.
Nu mă salută, dar îsi dă gluga jos de pe cap... îsi ridică o sprânceană, zambeste si pleaca... Si isi pune din nou gluga pe cap. Gluga aia e un fel de scut pentru el sau ce? Ciudaaaaat. Nu stiu de ce si-a pus gluga din nou pe cap... arată bine... Ohh doamne... Lena, e doar un alt dobitoc.
CITEȘTI
În întuneric
RomanceLena este o fată foarte liniștită, nu se dă în vânt după petreceri, cluburi si băieți. Până când apare o "umbra". Umbra care îi va intoarce radical lumea.