Ies din acea clasă si mă îndrept spre autobuz. Acum vreau să cunosc acel tip, pare misterios... si eu sunt genul de fată curioasă. Mă asez pe ultimul scaun din autobuz de pe partea dreaptă si îmi pun castile pe cap dând volumul la maxim. Eram atât de concentrată la telefon, încât a trecut de casa "mamei mele". La următoarea stație mă cobor si mă duc spre casă. Offf... Nu stiu strazile prea bine... sper doar sa nu ma pierd. Acum nu o sa-mi mai pun castile pe cap trebuie sa-mi amintesc pe unde m-a dus Alya. Merg cam un km si-mi dau seama că m-am pierdut... fir-ar!
Însă... la stația din apropiere văd un tip imbracat în negru cu gluga pe cap... Mă indrept rapid spre el. Mda... el este...tipul de la liceu... trebuie să-l fac cumva să mă ducă acasă... dar nu vreau să creadă că îmi place de el sau ce mai ține de asta... nu prea stiu cum să abordez asta...
-Bună. Spun eu încercând să-i văd privirea, dar gluga lui mă împiedică... el observând ce vreau să văd, zâmbește... are niste gropite drăguțe.
-Bună.
-Îmi pare rău dacă te deranjez, dar sunt nouă pe aici si m-am cam pierdut... ai putea să mă duci acasă, te rog?
-Mhm... of fetițo, nu sunt ghid, dar am să te duc acasă.
Imi vine să-i dau cu pumnul în umar, dar mă abțin.
CITEȘTI
În întuneric
RomanceLena este o fată foarte liniștită, nu se dă în vânt după petreceri, cluburi si băieți. Până când apare o "umbra". Umbra care îi va intoarce radical lumea.