Vi går ind til festen. Alle sidder ved et bord, vi skal også snart spise så det er måske derfor. Vi sætter os ved vores bord. Vi skal havde noget lækkert rødt kød, med flødekartofler og nogle lækre salater. Vi rejser os og henter noget mad.
-
Vi skal til at danse. Jeg finder hurtigt Stefan. Vi starter med at danse vals o.s.v.
-
Nu er det tid til at slå sig løs. Er du gal jeg skal være stiv! Jeg håber at jeg kommer til at være sammen med Stefan i aften! Ja på den måde. Men hvem ved hvad der sker? Vi sidder bare og snakker og drikker en hel masse alkohol. Jeg sidder op af Stefan. Han hvisker mig lige pludselig i øret: "Fuck hvorfor er du så fræk?" spørg han "skat du er fuld" svare jeg "nej eller måske lidt, men ved du hvad jeg har ikke fået min 7 måneders dags gave endnu" siger han. Jeg griner lidt. Den dreng har fået for meget at drikke! BTW jeg gav ham et DW ur i gave. Sofia hiver os ud på dansegulvet. Stefan står og holder lidt på min krop. Han danser meget op og ned af mig. Han kysser mig meget på halsen. Jeg går lidt væk fra ham og ud på gangen. Han følger bare efter mig. Han tager fat i min arm "skat hvad er der galt med dig?" spørg han "ikke noget, men du kører bare op af mig, jeg vil gerne havde lidt luft" siger jeg "okay" svare han og går "Stefan" "nej!" siger han. Jeg læner mig op af væggen. Sofia, Julia og Michelle kommer ud til mig. "Hvor er Stefan?" spørg Sofia "han gik" svare jeg "hvorhen?" spørg Michelle "ind til festen" svare jeg. Jeg begynder at forklare dem hvad der skete. "Ej okay, han blev jo bare lidt fornærmet" siger Julia "ja" sukker jeg. Vi går ind til festen. Vi finder vores bord. Vi sætter os endelig bare og drikker. Jeg blev lidt ked af det da Stefan bare gik.
*Stefans synsvinkel*
Hvorfor vil Mille også gerne havde noget luft. Altså ja jeg hang op af hende, men hun er min kæreste, og derfor burde jeg virkelig ikke havde gået væk fra hende da vi snakkede. Jeg må finde hende! Sofia kommer hen til mig. "Kom lige med" siger hun. Jeg er lidt usikker, men jeg går stadig med. Vi går ud i gangen. Jeg er virkelig fristet til at gå tilbage til festen. Jeg hører nogle snøfte. Please sig det ikke er Mille! Jeg ser en blå kjole. Min første tanke er bare 'Fuck det er Mille'. Jeg havde ret, det var hende. Sofia går tilbage til festen. Jeg skynder mig over til hende. Jeg giver hende et virkelig stort kram. "Skat hvad er der galt?" spørg jeg "jeg vil bare ikke være uvenner med dig igen!" svare hun. Årh lille pus! Jeg vil vildt gerne kysse hende lige nu, men hun har brug for luft. "Skat vi er ik..." mere når jeg ikke at sige før vi kysser. Oh vent jeg retter det lige, vi snaver.
*Normal synsvinkel*
Stefan skal til at sige noget men jeg kan ikke holde mig fra ham. Jeg kysser ham. Fuck det at jeg havde brug for han ikke var i nærheden af mig hele tiden, det er lige det modsatte jeg har brug for. Vi trækker os. "Som jeg skulle til at sige, så er vi ikke uvenner, jeg blev måske bare lidt fornærmet over det du sagde" siger han. Jeg giver ham er stort kram. "Skal vi ikke tage hjem til mig og sove?" spørg han "det kan vi godt men jeg skal lige finde de andre og sige farvel" svare jeg. Han holder på min skulder. Han begynder at ryste på hovedet. Jeg trækker på skulderne. Vi går ud og finder Stefans bil og kører hjem til ham.
-----Hjemme hos Stefan-----
Vi går ind af døren. Stefan vælter lidt rundt i gangen. Jeg støtter mig til ham og for ham op på hans værelse. Der er ikke nogle hjemme. 'Nårh så det var derfor Stefan ville hjem til ham selv' tænker jeg. Vi ligger os til at sove. Eller jeg prøver at sove. Nej jeg skal først lige havde min kjole af og havde renset min make-up af. Jeg tager min make-up af ude på badeværelset og min kjole tager jeg af inde på Stefans værelse. Stefan står bare og glor på mig. Efter jeg har fået taget min kjole af, (hvilket var lidt besværligt fordi jeg er fuld) så ligger jeg mig i sengen. Stefan kommer liggende i nattøj. Han giver mig det største slag i røven. Fuck det gjorde ondt! Jeg kikker vredt på ham "hvad? Jeg kunne ikke lade vær!" forsvare han sig selv. Jeg ryster på hoved af ham. Han rykker tættere på mig. Han tager sine dejlige arme rundt om mig og tager mig helt ind til ham. Vores ansigt er kun få centimeter fra hinanden. Ej okay han ligger op til et kys, så jeg giver ham et. Han kysser hurtigt med. Han tager på min numse. Hans ene hånd kører langsomt op af min ryk. Jeg begynder at smile. Vi trækker os. Stefans hånd er stoppet midt på min ryk. Vi kysser igen. Det udvikler sig til et snav. Hans hånd fortsætter op af min krop. Han prøver ar gøre det diskret. Øh søde skat det virker ikke! Hans hånd stopper da den når til lukningen på min bh. Han prøver igen diskret at åbne den. Her is something new, det virker ikke! Jeg trækker mig fra kysset. I det jeg skal til at rykke mig, åbner han min bh. Oh Fuck! Jeg kikker på ham "hvad? Jeg har løst til dig" det sidste siger han lidt slesk. Jeg når ikke at svare før vores læber er smeltet sammen igen. Han vender os så han ligger oven på mig. Ja vi snaver. Og det føre videre. Så ja det ender med at vi har sex. Ups...
Håber i kan lide kapitlet, jeg nød ihvertfald at skrive det til jer.
-Sille❤️
DU LIEST GERADE
Ham den lækre
FanfictionMille skal starte på sin 5 skole. Hun tager sig ikke så meget af det. Den første dag i skolen møder hun denne her søde fyr, Stefan. Han skal vise hende rundt på skolen. De to falder hurtigt i snak som om de har kendt hinanden i lang tid.