Ja Pelles føz Idag. Han bliver dog først fejret på fredag, men idag bliver han squ 20. Han er gammel. Når drengene er igang med at øve til fredags rock på fredag of course. Pelles mobil vibrere. Jeg kikker på den. "Nicoline❤️" står der. Hvad har Pelle fået dame på eller? De bliver færdig. London har hentet kage til Pelle. Så kan han blive glad. Vi har givet ham en gave vær. Jeg gav ham en stribet trøje som han sagde han ville tage på, på fredag. Fedt nok. Drengene sidder og spiser kage. Det squ ikke lige mig for tiden. Jeg har det for dårligt. "Hva' Pelle, mens i øvede fik du en besked fra en der hedder Nicoline. Hvem er det?" spørg jeg. "Hva' Pelle har du fået dame på?" spørg Jones. "Ikke helt endnu" svare Pelle og smiler. Vi griner lidt.
Efter lidt tid øver drengene igen. Det er deres nye sang 'flyve', den er vildt god! "Hvis jeg ku' tag dig med helt til verdens ende, vil du dele mælkevejen med mig. Flyve op mod solen være helt alene, mens jeg danser på skyr med dig" synger Stefan til mig. Jeg giver ham bare et lille smil. Igen jeg det virkelig dårligt. Jeg lægger mig lidt ned i sofaen jeg sidder i. Jeg kikker på Stefan. Han ser lidt bekymret ud. Jeg giver ham et lille smil igen, men det overbeviser ham ikke. Jeg kan se det på ham. Stefan stopper deres øver og går over til mig. "Er du okay Mille?" spørg han "ja jeg har det fint" svare jeg "det tror jeg ikke på" svare han. Årh han er hjælpsom. "Jeg klare mig" svare jeg. Han nikker og går over til de andre. De starter igen. Jeg går over til Andy, og siger jeg går en tur. Han nikker bare. Afvist. Jeg går ned og finder noget medicin. Kvalme. Nej seriøst stop. Jeg magter det ikke. Okay ind, købe noget at drikke og så tilbage til drengene. Sådan. drengenes øvelokale. Oh nej, med fans udenfor. Ikke fordi jeg ikke kan lide deres fans, men jeg magter det squ ikke lige. Når skrive til Jonas at der er fans udenfor. Ja nu kommer drengene. Så bliver fansne og så glade. Så står drengene i døren, med skrigende piger foran dem, som de er så van til. Når jeg går derover. Jeg lister mig ind, mens nogle fans for taget billeder. "Stefan hvorfor er dig og Mille ikke sammen mere?" spørg en fan. Wow stop en halv, det her skal jeg høre! "Jeg dummede mig en aften vi var til fest" svare han. Øh ja du snavede med en eller anden klam so. "Savner du hende?" spørg en anden fan. Hvor det sødt! "Ja rigtig meget, men vi er bare venner nu" svare han. Av det gjord ondt. "Vil du gerne være kæreste med hende igen?" spørg en hel tredje. Uh nu bliver det interessant. "Okay piger de her skal ikke stå noget sted. Ja jeg vil vildt gerne have hende tilbage, jeg savner at kunne holde om hende vær dag uden at have en god grund" svare han. Nurgh. "Vil i høre en hemmelighed?" spørg Stefan. Jeg har på fornemmelsen at pigerne nikker. "Okay nogle gange finder jeg på en undskyldning for at kunne være sammen med hende og kramme hende. Og på fredag så skal i glæde jer vildt meget til på fredag, det kommer til at blive fedt" siger han. Nurgh Stefan, hvor det sødt. Jeg går op til drengene. De sidder bare og snakker. Stefan kommer op lidt efter mig. "Hvorfor tog det så lang tid bro" spørg Pelle "jeg skulle lige snakke med nogle fans" svare Stefan.
Aften. Drengene skal sove hjemme hos os, mens vores forældre er et eller andet sted og med Jennifer hos mormor og morfar kan det kun blive hyggeligt. Faktisk bliver hun snart konfirmeret, hun glæder sig vold meget, kan jeg godt forstå. Når men, drengene vil gerne drikke noget øl, ellers tak. "Mille skal du have en øl?" spørg Pelle "ellers tak" svare jeg. Okay syge øjne der bliver sendt til mig. "Er du syg Mille?" spørg Lau bekymret. Åh Lau, jeg er helt sikkert syg. "Nej jeg er bare lidt dårlig" svare jeg. Han nikker bare. Pelle kommer tilbage med nogle øl og en vand til mig. Tak Pelle, hvor du sød.
Okay drengene har fået lidt meget at drikke, så jeg vil forlade dem nu og lade dem være fulde. "Når godnat drenge" siger jeg "godnat Mille" siger de i munden på hinanden. Sødt. Når men gøre klar til at sove, og så i seng. Men først en godnat snap til mine Streaks.
Bank bank. "Kom ind" siger jeg. Døren åbner og en smadret Stefan viser sig i døren. "Må jeg sover her?" spørg han stille. Nurgh hvor sødt! "Ja det må du gerne" svare jeg. Han kommer over og lægger sig ved siden af mig. Han tager stille armene rundt om mig. WOW det har jeg savnet. "Godnat smukke" hviske han og bum så sover han. "Godnat min prins" hvisker jeg tilbage. Jeg håber ikke han hørte det. Når men nu skal jeg sove med den mest fantastiske følelse i maven...
ESTÁS LEYENDO
Ham den lækre
FanficMille skal starte på sin 5 skole. Hun tager sig ikke så meget af det. Den første dag i skolen møder hun denne her søde fyr, Stefan. Han skal vise hende rundt på skolen. De to falder hurtigt i snak som om de har kendt hinanden i lang tid.