I've Got A Tag!

70 1 3
                                    

I'll answer the questions in Malay, okay?

Nama saya:
Aimuni Sophia (dia tanya nama saya je kan? Tak tanya pun nama bapak kan? Binti tak perlulah taip kat sini kan?)

Tarikh lahir:
9 Jun 1999

Negeri saya tinggal:
Kelantan (walaupun dah lama pindah, saya masih tak reti cakap Kelantan)

Top 10 fave song:
1. Blessed Messiah and the Tower of Ai (10 Vocaloid)
2. Prisoner of Love and Desire (Rin & Len Kagamine)
3. Nemesis of the Ruined Kingdom (Rin & Len Kagamine)
4. Mistletoe: Tensei no Yadorigi (Rin & Len Kagamine)
5. Castle of Glass (Linkin Park)
6. Lost One's Weeping (Len Kagamine's cover)
7. Genealogy of Red, White and Black (Rin & Len Kagamine & Lily)
8. In My Remains (Linkin Park)
9. The Immoral Memory, The Lost Memory (VanaN'Ice)
10. Memories (Rin & Len Kagamine)

Fave band:
VanaN'Ice XD

Fave fandom:
(Kejap. Kena search kat google dulu apa maksud 'Fandom')
(Ok, dah tahu)
Len Kagamine, Boboiboy

Pairings I ship:
Rin Kagamine x Len Kagamine (adik-beradik, kembar)
Kula Diamond x K' (adik-beradik, kawan, kekasih, suami isteri)
Fang x Boboiboy (kawan rapat)
Kaito x Len K. (adik-beradik, anak-beranak)

Hobi:
Melukis, baca komik, tengok anime, dengar lagu, main game

Benda saya benci:
Takde kot. Perkara yang saya benci...
-Bila orang suruh saya siapkan kerja seni dia pastu mengaku kat cikgu, dia yang lukis sendiri.
-Bila orang suruh lukis benda yang saya takleh lukis seperti potrait realistik. Bila saya lukis tak jadi, komplen macam-macam padahal dah tahu saya tak reti. Kalau macam tu lukis sendiri lah.
-Bila orang suruh saya lukis benda yang remeh seperti t-shirt kosong. Serious? Takleh lukis sendiri ke banda senang macam tu? Baju tu kan bentuk macam petak. Kosong pulak tu sebab dia nak design sendiri t-shirt tu. Ingat saya ni apa?
-Bila orang nak lukisan saya walaupun dah tahu itu lukisan yang paling saya sayang. Banyak lukisan Rin dan Len saya orang dah ambik. Ambik lah yang lain. T-T Kalau tak pun, lukis lah sendiri. Ambik gambar ke, ni ambik ngan kertas sekali.
-Bila orang paksa saya bercakap atau bergaul ngan orang lain walaupun dah tahu saya tak suka bergaul ngan ramai orang. Kalau paksa jugak saya akan jadi lebih dingin dan panas baran.
-Bila orang mengaku kat orang lain yang saya ni kawan/kawan baik dia padahal saya tak pernah anggap dia sebagai kawan cuma rakan sekelas atau kenalan.
-Bila orang bercakap bohong pada saya pastu cakap dia bergurau, padahal baru kali pertama jumpa. Mulakan pengenalan ngan berbohong dan bergurau? Tak rasa kejam ke tu? Rasa macam nak menangis je. Mata dah berair tapi tahan je.

(Dah jadi tempat luahkan perasaan yang terpendam pulak kat sini. Betul ke saya jawab ni? )

My quote:
Honesty is the best policy.

Saya tag (berapa ramai yang saya kena tag?) :
AimuniHayani

My artworks (Hiatus)Where stories live. Discover now