CH-1 TETAMU

75 5 4
                                    

No one pov
...........................................

"Kring kring kring" bunyi jam loceng yang dikunci oleh hana semalam.Hana hanya menekan butang off dekat jam locengnya dan sambung tidur balik kerana semalam dia lepak dengan kawan baiknya,minjoo dan jiwon...Sesungguhnya dia mengantuk sangat ari ni

1 minit
2 minit
3 minit
4 minit
5 minit
6 minit
7 minit
8 minit
9 minit
10 minit

"Park hana!!!!!!Bangun!!!!" Pekik ommanya a.k.a Park Chewoo sambil mengetuk-ketuk pintu biliknya dengan kuat..

Hana hanya mendengus tatkala mendengar suara monster ommanya😑HAHA..Enth-enth family uncle zhang pon boleh dengar..Ouh ya!Cakap pasal family uncle zhang,dorang orang terkaya ke-2 dalam dunia.Hebat kan!..Family aku pulak ke-2 hehehe😂Tak silap aku uncle zhang ni ade 4 orang anak..yang aku ingat Zhang yi xang,Zhang yi xiu,nama penuh lay aku tak ingat,dan Zhang Yi Xan..HAHA...

"Park Hana!!!" Oh shit!..suara omma lagi..

"Ye Ommaa hana pergi mandi sekarang"Laung hana sambil mulutnya terkumat kamit mengutuk ommanya HAHAHA..

Hana Pov
.......................

"Park Hana!!" Oh shit!Aku mencarut dalam diriku..

"Ye omma hana pergi mandi sekarang" laung aku sambil mulut aku terkumat-kamit mengutuk ommaku..Yelah!dah tengah syok syok ingat pasal family uncle zhang suara monster omma aku datang...boleh masuk hospital ni!

Tanpa berlengah-lengah aku pergi amik kain tuala dalam almari dan terus menuju ke tandas bagi hindar suara monster omma aku bergema😂

10 minit kemudian,😂well aku kan pembersih orangnya..padahal aku karok dalam bilik mandi tuh HAHA...Apabila aku siap memakai pakaian aku pergi turun ke bawah untuk tolong ommaku apa yang patut...

No one Pov
..........................

"Annyeong omma appa!" Laung hana ceria tatkala nampak muka ommanya yang lawa dan appanya yang hensem walaupun dah berumur...

"Annyeong princess appa" sambut appa hana apabila nampak puteri kesanyangannya turun ....

"Annyeong anak omma yang comel.mari duduk sini" arah omma hana yang dari tadi tolong sendukkan nasi goreng ke suami tercintanya..

Hana pon melangkah ke meja makan dan duduk bersebelahan dengan appanya..

Sedang-sedang hana makan sambil berborak dengan appanya,tiba-tiba ibunya bersuara..

"Hana lepas siap makan tukar baju ye.Omma dah letak dalam almari hana semalam" bagitahu omma hana

"Kenapa kena tukar baju omma?" Tanya hana kerana tidak faham tiba tiba kena tukar baju sedangkan baju ini pon sederhana lawa.

"Hari ini ade tetamu jadi hana kena la pakai lawa lawa sikit😊" bagitahu omma hana lagi

"Tapi......" kata kata hana berhenti di situ tatkala appanya bersuara

"Tak de tapi tapi..pakai je la..please princess kesayangan appa" pinta appa hana

"Hurm ye la" perlahan lahan aku menjawab

Hana Pov
..............................

Selepas selesai makan,aku terus menuju ke bilik seperti apa yang ommaku suruh...

"Ish perlu ke tukar baju bagai"gumamku perlahan..

Tanpa berlengah aku mengambil baju yang omma ku beri..Lawa!

Selepas 5 minit aku sudah siap..cepat kan!😅aku tak suka make up tu cepat
Tadaaaaa

cepat kan!😅aku tak suka make up tu cepatTadaaaaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Husband Is So PlayboyWhere stories live. Discover now