Hana Pov
"Park Hana bangunnn!!!!nanti lambat kamu pergii kerjaaa!!!" Marah ommaku apabila daripada tadi dia mengejutku dan aku hanya sambung tidur...
Akibat tidak tahan dengan jeritan omma aku..jadi aku terus membalas nya dengan suara acah acah ceria
"Yee omma hana bangun" jawabku sambil menyanyi nyayi lagu ....
"Jangan tidur pulak!"laung ommaku
"Nae omma"sahut ku sambil mengambil fhone iphone aku...omo!pukul 7a.m sudah..tanpa berlengah lagi aku terus mengambil tuala dan terus mandi..hari ini aku tidak karokae disebabkan aku takut lambat...
Selepas 10 minit..aku pon sudah siap
Aku hanya memakai pakaian simple..Ye lah first day..lagipon lay tak bagitahu pon pakaian jenis apa yang aku kena pakai..tapi pada pandangan aku..aku tengok pekerja perempuan lay semua pakai baju ketat ketat sampai menampakkan bentuk badan dorang..sunggu tak de maruah!.mak ayah tak ajar ke
"Hana tak makan dulu ke sayang?" Tanya omma ku
Ouh ya! Appa aku tak de kerana pergi outstation dekat England
"Tak pe la omma hana dah lambat sangat ni!" Kata ku tergesa gesa dan mencium pipi ommaku dengan mengambil kunci kereta...aku membawa kereta dengan sedikit laju...
SKIP
Pada pukul 7:50 a.m aku smpai di syarikat ZYX a.k.a lay...aku terus berjalan dengan cepat..
Sampai sahaja di tingkat 5 aku meneguk air liur aku apabila melihat lay duduk di meja aku sambil merenung jam tangannya..kemudian dia pandang aku dengan pandangan yang sangat tajam..erkk..aku meneliti wajahnya seketika...lay ni seorang yang sangat hensem..ya dia cukup pakej seperti perempuan di luar sana yang nak sangat..
"Best datang lambat and best usha muka aku?"tanya lay sambil menekan perkataan 'best usha muka aku..
/erk/
No one Pov
"Best datang lambat and best usha muka aku?" Tanya lay sambil menekan perkataan 'best usha muka aku?'..
"Saya mintak maaf tuan.................."kata-kata hana terhenti apabila lay menyampuk perkataannya
"Masuk bilik aku sekarang!!!" Tengking lay
Hana hanya menganggukkan kepalanya sambil menelan air liurnya beberapa kali kerana gementar...
/baru first day dah kena tengking/ monolong hana
"Duduk!" Kata lay sambil merenung muka hana dengan pandangan menyampah + benci...
Hana hanya tunduk hormat dan duduk
5 minit
6 minit
7 minit
8 minit
9 minit
10 minit"Tuan nak cakap apa apa ke sebab panggil tadi?" Tanya hana kerana sedikit pelik dengan kerenah lay..
Lay Pov
"Duduk!" Kata aku sambil memandang hana dengan pandangan menyampah + benci
Aku meneliti wajah nya setiap inci...dia dengan sekarang sangat berlainan..sekarang dia nampak matang sangat..sebab dulu dia childhis(?) sangat dan sekarang nampak matang dan lawa..wajah nya yang putih mulus membuatkan aku pandang dia dengan lebih lama...dengan natural beauty..sebenarnya dia ni boleh dikategorikan antara wanita idaman aku...
YOU ARE READING
My Husband Is So Playboy
Fanfictionsinopsis : Waktu kecik?Ya,berkawan sangat rapat.Waktu besar?Ish,macam anjing dengan kucing.Itulah persahabatan Zhang Yi Xing a.k.a Lay dan Park Hana a.k.a Hana..Mereka terpisah sewaktu kecil kerana ibu bapa mereka harus berhijrah😂 ke tempat baru..M...