Hana Pov
...........................'I like TT.Just Like TT' bunyi lagu twice TT a.k.a penggera fhone aku...aku mengambil fhone aku dan melihat jam di fhone aku..omo!pukul 7:00 a.m dah...
Tanpa berlengah aku amik tuala di dalam almari dan terus menuju ke bilik mandi..seperti biasa aku akan mulakan dengan gosok gigi diikuti dengan mandi...sedang mandi aku sambil menyanyi lagu monster..
'She got me gone crazy blaa blaa blaa' aku menyanyi dengan ceria...lagu tu memang best oooooooo...
"Hana cepat sikit...appa dah nak pergi kerja..jangan nak karok sangat.omma pon nak pergi jumpa client ni!"jerit ommaku dari luar blik..
"Ok omma!Hana dah nak siap ni" sambut aku seraya mengelap rambutku dan keluar untuk pakai baju..mesti ramai tanya kenapa aku tak guna pengering rambut kan? Aku xsuka heheheheh
Skip........
No one Pov
............................."Good morning omma appa...Okay tak baju yang hana pakai ni? Sesuai tak?" Tanya hana kepada omma dan appa nya
Yela..takkan hana nak pakai hodoh hodoh pulak...
"Lawanya anak omma..sesuai sesuai" kata omma hana sambil mengangguk kepalanya berkali kali...
"Terima kasih omma"kata hana sambil tersengih lebar
"Dah dah cepat makan..appa nak pergi kerja dah ni" kata appa hana sambil mengunyah makanan masakan isterinya...
"Okay appa"jawab hana seraya mengambil sekeping roti bakar dan menyapukan sedikit kaya...
"Hurmm machitaa" kata hana sambil menguyah dengan laju
"Hana makan slow slow sikit..tak sopan laa"tegur omma hana
"Heee" hana sengih malu
"Nanti waktu interview jangan berdebar nye sayang...jawab dengan tenang je..appa pasti dia akan terima hana...just calm down yourself okay?"kata appa hana
"Nae appa..dah kaja"Hana mengelap mulutnya dan mencium pipi ibunya..Hana terus mengambil beg dan memakai kasutnya...Hana terus memasuki kereta appanya ..Dia malas membawa keretanya..
Selepas berpuluh puluh minit baru lah hana dan appanya sampai ke lokasi yang yi xiun send....
FLASHBACK MALAM SEMALAM
'Treet Treet' bunyi fhone hana menandakan satu mesej masuk...
82+ 05***** - Syarikat ZYX,Hong Kong China
82+ 05***** - ni yi xiun ni 🙈
Hana - ouh yi xiun..okay okay..nanti unnie save nombor..
Hana - btw thanks ya xiun
Yi xiun💞 - my pleasure bakal sister in-law
Hana tergelak😅
Hana - sister in-law apa nya..jangan merepek!😂
Hana - gudnight xiun..unnie tidur dulu
Yi xiun - okay...gudnight unnie💞
END FLASHBACK
"Terima kasih appa😊" kata hana sambil tersengih manis kepada appanya
"Welcome princess...ingat pesan appa...tenang je...no matter dia terima atau tak,buat macam biasa je okay" pesan appa hana sambil merenung wajah anaknya..
"Ok appa!Hana pergi dulu..nanti hana lambai" kata hana seraya mencium pipi appanya dan terus keluar menuju ke kereta..
Hana dan appanya melambai lambai kan tangan dan appa hana terus berlalu untuk pergi ke tempat kerja nya...
YOU ARE READING
My Husband Is So Playboy
Fanfictionsinopsis : Waktu kecik?Ya,berkawan sangat rapat.Waktu besar?Ish,macam anjing dengan kucing.Itulah persahabatan Zhang Yi Xing a.k.a Lay dan Park Hana a.k.a Hana..Mereka terpisah sewaktu kecil kerana ibu bapa mereka harus berhijrah😂 ke tempat baru..M...